пʼятницю, 10 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 10.04.2020

Доброго ранку, друзі! Ось і настав останній день тижня, протягом якого ми вивчали  цікаву і загадкову тему "Підкорюємо час". Настав час завершити роботу над цією темою та зробити певні висновки.  Якщо ти готовий- уперед! 

Ранкова руханка- зарядка!

Я досліджую світ ( природнича галузь ). 

 Оскільки сьогодні за розкладом аж 2 уроки української мови,  один з них я вирішила поєднати з "Я досліджую світ". Таким чином загальна кількість занять  скоротиться, буде легше опрацювати матеріал.

Опрацюй, будь ласка, ст. 32 у зошиті ЯДС.

- Пригадай, увесь минулий тиждень ми говорили про весну. На уроках природознавства ви  переглядали пізнавальні відео, з яких дізнавались цікаві факти про життя тварин та про перші квіти весни ( першоцвіти ). 

Що  запам'яталось тобі найбільше?  

Сьогодні ми продовжимо вивчати зміни у живій природі, котрі відбуваються навесні, отож приготуйся до перегляду відео. 

Розгорни зошит з української мови. Переглядаючи цей відеосюжет, зупиняй та записуй  назви дерев та кущів у стовпчик , у тій часовій послідовності, як вони зацвітають. 

-Що таке сокорух?  З яких двох слів воно складається?

-У якому весняному місяці вже можна спостерігати повне озеленіння? 

Наступний відеосюжет розповість тобі детальніше про кожний з весняних місяців, хоч знаю, ти їх вже добре знаєш! Коли слухаєш нову інформацію, відмічай для себе (усно), що зі сказаного ти вже знав,  а про дізнався щойно. І обов'язково подумай, на які свої запитання ти все ще не отримав відповідь. Про що хочеться дізнатись більше! Якщо у тебе є такі запитання, обов'язково задай їх мені і до наступного уроку  природознавства  я  намагатимусь підготувати відповіді на них.

Фізкультхвилинка

Українська мова

Розгадай ребус

 Отож повернемось до нашої теми тижня.

Відгадай загадку.

Я ніколи не сиджу,

А ходжу, ходжу, ходжу.

І хоч з місця не зійду- 

Все про час вам докладу.

Так, це годинник. Сьогодні до нас у гості завітав незвичайний казковий годинник. Погляньте на нього!  

 

 

 Доречі, а чому він казковий?  Якого героя казки ви помітили? Зовсім нещодавно ви її читали, пам'ятаєте? Так це півник Голосисте Горлечко. Чому саме він, а не мишенята зображені на годиннику?

Прочитайте історію цього годинника.

Було це давно.У Місті Хвилинок, на Секундовій вулиці жив собі хлопчик Василько. Одного разу, його батьки поїхали у відпустку, а Василькові доручили відповідальну справу.

  У маленькій кімнаті, де працював батько Василька, висів найголовніший годинник у світі. Він весело цокав- відлічував час. Минали години, хвилини- і на довгому ланцюжку, що висувався із середини годинника, опустилася гирка. За добу вона опускалась так низько, що годинник зупинився б, якби ніхто не підтягнув її угору.

- Ось тобі ключ, Васильку,- сказав батько,- щоранку приходь сюди і підтягуй. Якщо забудеш- станеться біда.

-Яка?- злякався Василько.

-Зупиниться час.

Василько аж завмер- так здивувався.

Щодня він сумлінно виконував завдання батька. Але одного разу Василько забув підтягнути гирку. Головний годинник зупинився, а потім за ним зупинився і другий, а потім- усі годинники у світі- і великі, і малі.

Що ж тут сталося?! 

Не хвилюйтеся. Батько Василька, відчуваючи біду, відразу повернувся до Міста Хвилинок, він завів годинник, що знову почав рахувати час.

 

Ви вже знаєте що годиник допомагає нам берегти час. Але знайомий нам годинник із циферблатом та стрілками існував не завжди. У давні часи його просто ще не винайшли. Але й тоді люди розуміли, що час потребує дбайливого рахунку. Їм у пригоді ставали інші годинники- іноді не такі точні як сучасні, але цілком придатні для використання. Спробуй  переставити місцями літери і ти прочитаєш які саме були годинники

 

Переглянь наступні фото і ти дізнаєшся як   їх люди використовували раніше





 На завершення теми прочитай  будь ласка вірш,  у зошит випиши підкреслені слова.  З одним із них склади і запиши речення. 


Час
Секунда до секуди- утвориться хвилина,
Хвилина до хвилини- і ось уже година,
Година до години- буде ніч і день,
Коли їх об'єднати, доба зайде до хати
І стрілки на годиннику співатимуть пісень.

Доба з добою в парі до тижня йдуть у гості,
І час біжить постійно, бо вільний в нього простір,
Ось тижні згрупувалися- і місяць уже є,
Як місяці з'єднати- зима зайде до хати,
Всі пори року зміняться і рік увесь мине.

Я досліджую світ ( технології )

Пропоную тобі виготовити годинник на власний вибір. Якщо є така можливість- пороси батьків роздрукувати заготовки, а якщо немає, можеш їх намалювати самостійно.
Можеш виготовити щось цікаве взагалі за власним задумом, але робота має бути пов'язана з темою тижня.
Успіхів!!! 










 

 

 -Сподіваюсь, тиждень був цікавим та пізнавальним для тебе! Поділись враженнями у відео. Що тобі найбільше запам'яталось? Що  найбільше сподобалось? А що виявилось складним? 

 Щиро дякую за роботу! Гарних вихідних!!!

 

четвер, 9 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 09.04.2020

Доброго ранку! Настав новий день, і я знову пропоную тобі поринути у цікавий світ навчання. Вперед!

Музична ранкова  зарядка! ( перепрошую за російську, музика мені сподобалась, гадаю, що тобі теж сподобається)

Я досліджую світ ( СЗО/ГІО ) 

Пропоную розпочати урок із відомої вам вправи "Комплімент". Оскільки ранкового кола і твоїх однокласників поруч нема, прошу просто  сказати 3 компліменти, використовуючи слова- ознаки для тієї близької людини, яка зараз поруч з тобою. Нехай ця людина відповість тобі теж трьома компліментами ( не забудь про те, як правильно звертатись: "МАМОЧКО", "ТАТУСЮ","МАРІЙКО","АНДРІЙКУ", тощо. 

-Чи покращився твій настрій ? 

Пропоную з таким чудовим настроєм провести увесь сьогоднішній день!

Почнемо з роботи у зошиті. Пригадай, на початку тижня ми обговорювали слово "ПУНКТУАЛЬНІСТЬ". Що воно означає? Які люди є пунктуальними? Опрацюй сторіку 31.

-Скажи, а чи є у тебе справи, які тобі не дуже хочеться робити? Назви їх. 

-Існує вислів:" З'їж свою жабу на сніданок". Звісно, не потрібно купувати живих жаб і розводити їх, щоб зранку по одній ковтати. Насправді, це означає: якщо ти хочеш чогось досягти, найважливіші завдання роби спочатку, тоді решта справ будуть значно легшими. У списку невідкладних завдань у тебе( і не тільки у тебе ) напевно приховано чимало таких "жаб". Однак, з певних причин часто ти відкладаєш їх на потім. Саме час розібратися з усіма цими справами. Щойно ти навчишся це робити, то виявиш, що ти став успішною людиною. Станеш щасливішим, адже матимеш більше вільного часу для відпочинку та розваг. 

-Скажи будь ласка чи хочеться тобі стати дорослим?

Уважно переглянь мультфільм, щоб потім дати відповіді на запитання.

-Чи легко було хлопчику прожити 1 день дорослого життя? Чому саме?

-Як ти вважаєш, чи готовий до дорослого життя ти? Чому?

З ваших відеосюжетів я вже знаю, як саме ви проводите вільний час, що ви його насправді не марнуєте. Окрім того, що ви  граєте у розвивальні ігри, займаєтесь навчанням, спортом, багато хто з вас сказав, що допомагає батькам чи молодшим братикам та сестричкам.

- А чи є у тебе хоч невеликі хатні обов'язки, але такі, котрі ти виконуєш беззаперечно, які ніхто, окрім тебе не виконує? Якщо є розкажи мені про них у маленькому відеосюжеті. Якщо ж таких обов'язків  поки нема, подумай, які обов'язки ти вже готовий взяти на себе, щоб трішки полегшити життя мамі чи тату. 

Пам'ятай!  Слово ОБОВ'ЯЗОК утворилось від слова ОБОВ'ЯЗКОВО. Тому, тут не доречно розповідати  про те, що, наприклад, іноді я застеляю ліжко, чи поливаю квіти.  Обов'язки виконуються регулярно. 

Чекаю на твою відповідь.


Українська мова

Опрацюй сторінку 50 у букварику Галини Іваниці. Запам'ятай ім'я найвідомішого українського письменника Тараса Григоровича Шевченка, адже протягом навчання у школі ти ще неодноразово зустрінешся з його творчістю. 

Спиши вірш у свій робочий зошит. Не забудь покласти зошит під нахилом, правильно тримати ручку, та рівно спинку.


А зараз ми повернемось до теми часу.  Нагадай мені будь ласка скільки днів у тижні? Чи добре ти знаєш їх порядок?

Якщо сьогодні четвер, то який день був позавчора? 

А який буде післязавтра? 

Щоб ще ближче познайомитись із їх назвами та послідовністю пропоную прочитати вірш


Тиждень має безліч справ,
Швидко потяг осідлав,
І, покинувши перон,
Сіли дні у свій вагон.

В першім їде понеділок,
Він-початок всього діла,
Плани він для всіх складає,
І в дорогу вирушає.

А вівторок сів у другий,
Понеділкові є другом,
Любить працю та навчання,
Вмить виконує завдання.

Ось до третього вагону
Середа іде з перону,
Все вона проконтролює,
Помилку умить відчує.

У вагон зайшов четвер,
Він в четвертому тепер
Буде в міру працювати,
Усі справи завершати.

П'ятниця у п'ятий сіла,
Миттю взялася до діла, 
Ставить крапку на роботі,
Бо спішить уже субота.

А субота їде в шостім,
ЇЇ друзі просять в гості,
Вона не барилася,
Зразу погодилася.

А у сьомому неділя
Нове платтячко наділа,
Безтурботна і щаслива,
Вона тиждень завершила.  

Попрацюй у зошиті. 

У першому рядку запиши назви днів тижня, корті закінчуються на приголосний твердий звук.

 (Дуже важливо, щоб у цьому завданні дорослі не підказували дітям, оскільки завдання не складне, всі діти вже мають добре  розрізняти приголосні та голосні звуки ). 
Якщо є труднощі, нагадайте дитині, що при вимові голосного звука струмінь повітря виходить, не зазнаючи жодних перешкод нашого мовного апарату (іншими словами ні язик,  ні губи,  ні зуби не заважають повітрю вийти назовні "а-а-а", "у-у-у", "и-и-и" тощо). 
При вимові будь-якого приголосного звука ці перешкоди є. 

У другому рядку запиши день , у назві якого звуків більше, аніж букв.

У третьому рядку запиши дні, котрі залишились не записаними. 
Дякую за роботу!

Фізкультхвилинка
 

Математика 

 Опрацюй урок 102, що на сторінках 201-204

№1,2,3- усно.

№4- письмово ( не забудь про каліграфічну хвилинку)

Відпочинь !

 

Образотворче мистецтво

Нещодавно, я зі своїм сином Владиком...

ти напевно його пам'ятаєш:)  він, доречі, кожного з вас добре знає, і навіть допомагає мені перевіряти ваші роботи:) 

так ось, ми переглядали улюблений фільм мого ( та мабуть і не тільки мого ) дитинства "Гостя із майбутнього". Там діти по- справжньому подорожували у часі. Уявляєш? І я, коли була маленькою, вірила, що така машина рано чи пізно буде існувати.  Я відшукала коротке відео для тебе. Щоб ти не дивувався, фільм не дуже сучасний, тому і спецефекти у ньому тебе навряд чи здивують, оскільки  ти - сучасна дитина, і звик до зовсім іншої картинки на моніторі чи екрані телевізора. 

Та все ж переглянь це відео і подумай чи хотілося б тобі здійснити справжню  подорож у часі? Якщо так, то куди саме у минуле, чи майбунє? Кого б ти хотів взяти із собою? 

Пофантазуй, і винайди ( намалюй )свою машину часу. Буду вдячна за фото, а ще краще відео, де ти презентуєш свій винахід і розповіси з ким і куди саме ти хочеш здійснити цю мандрівку.

 А можливо сюжет тебе заінтригує  і тобі захочеться переглянути з батьками цей фантастичний пригодницький фільм їх дитинства... 

 

 

До нових зустрічей!!!



 



середу, 8 квітня 2020 р.



Дистанційне навчання 08.04.2020

Доброго ранку, любі хлопчики й дівчатка!  Як справи? Що новенького? 


Залюбки запрошую тебе на ранкову руханку!Я вже порухалась...  Чудово бадьорить! Тому сміливо запрошуй рідних!!!

Молодець! А зараз настав час для навчання!!!

Я досліджую світ ( природнича галузь)

Запитання для повторення:

Яка зараз пора року? Який місяць? Яке число?
— Тепло чи холодно надворі? Який стан неба?
— Яка температура повітря? Чи були сьогодні протягом дня опади?
-  Що падає від предметів, які освітлює Сонце?
  -Пригадай, будь ласка, чому відбувається зміна дня і ночі? 

-Як називається одиниця виміру часу,  яка триває 24 год. ( тобто 1 день і 1 ніч)?

А зараз ти переглянеш ще одне пізнавальне відео, у якому відправишся у космічну подорож ракетою і дізнаєшся чому відбувається зміна пір року.

 

 

Отож,  наша планета робить 1 повний оберт навколо Сонця протягом 365 (366) діб, тобто 1 календарного  року.  А чи знаєш ти що таке календар? У чому він нам допомагає? Навіщо взагалі і ким  він був створений? 

Календар   це система або спосіб числення часу  Ви, звісно, знаєте безліч одиниць вимірювання часу -  години, хвилини, секунди. З їх допомогою будь- кому з  вас легко виміряти невеликий відрізок часу. А календар служить для вимірювання дуже великих проміжків часу-   від доби до тисячоліть.

Щоб виміряти ці великі відрізки, вже не вистачить сил однієї людини. Ось чому історія нашого календаря налічує декілька тисячоліть.

Колись  дуже  давно,  на  зорі  людської  історії,  люди  звернули увагу  на  те,  що  безліч  природних  явищ  повторюються.  Сходить  і  заходить Сонце, зиму змінює весна, а потім осінь і багато чого іншого.  А коли виникла необхідність створити точну систему вимірювання  часу,  люди  вирішили  скористатися  цими  природними явищами.

Коли людина почала вирощувати хліб і збирати врожай, було відмічено,  що  час  посіву  щорічно  припадав  на  один  і  той  самий час.  Люди почали рахувати, скільки часу проходить між посівами  

Це була перша спроба людини визначити число днів у році!

Стародавні єгиптяни першими визначили тривалість року з високою точністю. Вони знали, що кращим часом для посівів був час після щорічних розливів річки Нілу. Єгиптяни побачили, що між  розливами проходить 12 повних місяців.

Відлічивши 12 «місяців», можна було визначити початок нового розливу.  Але  це  було  недостатньо  точно.Єгиптяни  також  відзначили, що щорічно, приблизно одночасно з  початком розливу, перед сходом Сонця на небосхилі з’являлася яскрава зірка. Перерахували дні між цими подіями -  виявилося 365 днів.  Це було 6000 років тому, а до цього ніхто не знав, що рік складається і  365 днів.Єгиптяни розділили рік на 12 місяців по 30 днів, у кінці року додавали 5 додаткових днів.  Таким чином,  з’явився перший календар.

А чи добре ти знаєш назви всіх 12 місяців? І чому кожен місяць має саме таку назву?

Уважно переглянь наступне відео і  спробуй вивчити напам'ять назви  всіх 12 місяців.

 Опрацюй стор. 30 у зошиті "ЯДС"

Відпочинь 15 хвилин, приготуйся до уроку математики

Математика

Переглянь будь ласка відео та проаналізуй чи правильно ти розмірковуєш, коли обчислюєш подібні вирази.

 

А зараз  приготуйся попрацювати у зошиті.   

Не забудь про каліграфічну хвилинку (сьогодні 8 квітня).

Опрацюй урок 101, що на стор. 200

№1,2,3,4 (усно)

№5 (письмово)

Дякую за роботу! 

 

Українська мова

Слухання.

 Попроси когось із дорослих почитати тобі казку про годинник. Слухай уважно.

Годинник

У одному невеличкому місті, в самому центрі, де височіла вежа, жив Годинник.
Саме на тій вежі. Щоб зручно було спостерігати за містом, а ще нагадувати мешканцям про час.
І виконував свою роботу годинник вправно: лічив хвилини не вагаючись, кожну годину нагороджував місто музикою. А вночі тихенько поцокував, освітлюючи пізнім перехожим площу.
Та одного ранку годинник перестав показувати час. І, хоч він видавав тихеньке "тік-так", його стрілочки не рухались.
Почали люди сумувати: я вони тепер встигатимуть на роботу, не запізнюватимуться на зустрічі, якщо великий міський годинник не працює.
Зібрались вони, і вирішили покликати з великого міста, що знаходилось неподалік, годинникового майстра.
Прийшов він, заліз на вежу, оглянув великого годинника:
-- Тут зіпсувалася пружинка. Але вона не лише досить велика, та ще й виготовлена з дуже міцного сплаву. У мене таких немає.
Міщани похнюпились ще сильніше.
А умілець додав:
-- Є у нашому місті коваль. Його треба запитати.
Пішли міщани ще й до коваля. Принесли йому частинку пружинки.
-- Ні, не зможу я вам допомогти, -- сказав той. -- Такий метал привозили лише з-за ріки. а тепер дощі, ріка міст зірвала, тому туди не доберешся.
Прийшли засмучені міщани під вежу з годинником, щоб поділитися новинами з рештою.
Почув годинник, що відремонтувати його не зможуть, і заплакав.
А сльоза та скотилась і впала прямо на одного з мешканців міста. Він здивовано підняв голову, а на небі ні хмаринки.
Через хвилину впала ще одна сльоза. На його сусіда.
Коли й третя крапля впала на стоячу тут жінку, голови підняли всі.
І побачили, як зі стрілочки годинника крапає наступна.
Порахували люди, скільки крапель падає за годину, пішли до теслі і коваля.
Першого попросили зробити діжки, які б вміщали сльози за півгодини, годину, 3 години, 12 годин і добу.
А другого майстра попросили дзвіночки, щоб повісити на ці діжки.
Після цього всі міщани стали до роботи і створили механізм, який дозволяв виливатися сльозам з меншої діжки у більшу.
Так на площі, крім годинника, ще й з'явився незвичайний фонтан.

-Чи веселе завершення цієї казки на твою думку? 

-Чи хочеться тобі змінити щось у казочці? 

-Якщо так, поясни як саме?  

-Чи вміють насправді годинники плакати? 

 Уважно та старанно спиши у зошит перші 3 речення казки. 

-Чому слово Годинник написано з великої літери? (ім'я головного героя).

Пригадай! Приголосні звуки бувають не лише м'якими та твердими, дзвінкими та глухими. Вони ще бувають подовженими. У слові Годинник- дві літери н, позначають один подовжений, пригосний, твердий звук  {н:}. Подовжені звуки при звуковому аналізі позначаються двома крапками {н:}.

Прочитай вірш. 


-Чи нагадують тобі когось герої віршика?

-Кого саме і чому?

-Чому дорослі часто поспішають? 

-Чи завжди у житті варто так поспішати? 

-Як ти розумієш вислів "Хто спішить, той людей смішить"? Коли він буває доречним? 

 

Спробуй виразно почитати цей вірш у особах ( з кимось з дорослих ). Поміняйтесь ролями. Не забудь ввімкнути камеру та записати відео для мене. Я чекатиму!  

Не забудь сьогодні ще завітати на блог свого вчителя з англійської мови! Олександра Олександрівна та Валентина Борисівна вже, напевне, підготували для вас цікаві завдання!

Успіхів і вдалого тобі дня!!!

 



 

  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...