пʼятницю, 24 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 24.04

Привіт, друзі!!!  Що новенького? Як настрій? 

Запроси до цієї  руханки своїх рідних, адже разом веселіше! Я зі своїми дітками вже спробувала))))

 

Настав час завершити ще один навчальний тиждень, зробити висновки по темі тижня перед вихідними. 

ЯДС (природнича галузь)

Оскільки на цьому тижні ми працюємо над темою харчування, то сьогоднішній урок буде присвячено харчуванню тварин. 

Переглянь відео, приготуйся відповідати на запитання. 

 

 -На які види за типом харчування поділяються тварини?

-Хто належить до рослиноїдних тварин?

-Хто належить до комахоїдних?

-Хто з тварин належить до хижих звірів або м'ясоїдних? 

-Хто з тварин є всеїдними?  

-Що таке ланцюги живлення?  

Українська мова

Усно опраюй сторінку 57-58 БУКВАРИКА.   

Приготуйся записувати слова під диктовку.

 Перевір роботу, прочитавши свої слова вголос. Підкресли двома лініями всі літери, що позначають приголосний м'який звук. З одним зі слів на вибір склади і запиши запитальне речення( нагадую запитальне речення може починатися запитальними словами: хто?, що?, коли?, навіщо?, скільки?, як?, який?,де? і.т.д.

ЯДС (технологічна галузь) 

Скажи будь ласка чи був цей тиждень цікавим для тебе? 

Що сподобалось найбільше? Можливо щось здивувало? Що було легко? А що складно?  Які висновки ти для себе зробив, стосовно харчування, етикету?

Оскільки протягом цілого тижня ми з вами вивчали правила здорового харчування, правила поведінки за столом, корисні та шкідливі продукти, сьогодні, на завершення, я пропоную зробити  справжнього солоденького зайчика. Але не забувай, що солодке псує зубки ( пам'ятаєш, мультик про змагання між корисними та шкідливими продуктами?). Тому льодяниками та іншими  солодощами не зловживай!)

 Для поробки тобі знадобиться справжнісінька цукерка на паличці. Переглянь відео "Веселі саморобки", та спробуй зробити власного солодкого зайчика. А я чекатиму на фото твоєї роботи!!! Успіхів!!!  Веселих тобі вихідних!!!


 

четвер, 23 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 23.04

Доброго ранку, мої маленькі розумники та розумнички! 

Готові виділити трохи вашого дорогоцінного часу на навчання? Тоді вперед! 

 ЯДС ( СЗО/ГІО) 

Уважно прослухай правила поведінки за столом. Приготуйся відповісти на запитання. 

 -Що таке етикет?

- Що обов'язково варто зробити перш ніж сядеш за стіл?

-Про які правила перебування за столом ще йшлося у відео?

-Чим беруть хліб? Котлету? Яєшню? Рибу? Птицю?

- Куди кладуть прибори після прийому їжі?

-Які з цих правил були тобі відомі? А які ти дізнався щойно? Чи хочеш ти їх дотримуватись? Чому?

Опрацюй сторінку 43, що у зошиті ЯДС. 

Математика

Повтори знайомі тобі одиниці вимірювання довжини. Зіграй у гру( усно)

Гра «Так — ні» ( пригадай, як ми грали у таку гру у школі- якщо твоя відповідь "так" - плескай у долоньки, якщо "ні" - потупай ніжками) 

Читає дорослий

• Метр — одиниця вимірювання маси.

• Метр — одиниця вимірювання довжини.

• 1 м = 10 дм.

• 100 см = 1 м.

• Довжину кімнати зручно вимірювати у сантиметрах.

• Висоту дерева у метрах.

• Спортсмен пробіг дистанцію 100 см.

• 10 см менше 1 м.

• 80 см більше 7 дм.

• 5 дм менше 60 см.

Уважно переглянь відео  до 3 хв 46 сек

 

Попрацюй за підручником. Опрацюй урок 104, ст.207-209

№1,2,3,4,5- усно. 

№6- письмово. 

Перепочинь 15 хвилин. 


Українська мова

Письмово виконай творче завдання, описане у картці. запиши не менше 4-5 слів у кожен ряд ( пам'ятай, це не обов'язково мають бути  слова-назви (хто?що?) можуть бути і слова-ознаки ( який? яка? яке?) чи слова-дії ( що робить? що роблю? і т.д.)

 

 Переглянь відео, прослухавши історію про ведмедика Дмитрика. (СЛУХАННЯ)

 

РОБОТА ЗІ СЛОВАМИ 

Можливо, тобі трапилися незнайомі слова: ослінчик (маленький стілець), слоїк ( так називається скляний посуд, котрий у нас, зазвичай, звуть російським словом "банка", насправді українською правильно говорити "слоїк") , долівка ( підлога).  

Випиши ці слова у зошит, спробуй запам'ятати їх значення. З кожним з них склади і запиши речення.

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ

-Отже, чи сподобалася тобі казочка?

-Яка пригода трапилася з маленьким ведмедиком? Спробуй переказати. 

Влаштуй собі перерву 15 хвилин. 

Образотворче мистецтво. 

Пропоную тобі намалювати ілюстраію до  нещодавно прослуханої казочки про ведмедика Дмитрика. Пофантазуй, і зобрази на аркуші якийсь  конкретний фрагмент з казочки.  Якщо тобі складно намалювати ведмежа, переглянь відео. Успіхів! Чекаю фото та відео від тебе!!! 

 

 

середу, 22 квітня 2020 р.

Дистанійне навчання 22.04

Доброго ранку найкращим першокласникам !!! 

Як настрій? Настав новий день і знову час попрацювати. Порухаємось під веселу мелодію? 

Продовжуємо працювати над темою " Навіщо ми їмо?"

ЯДС (Природнича галузь)

 Переглянь відео, приготуйся відповісти на запитання

 -Про які корисні продукти харчування йшлося у мультику?

  -Чому шкідлива їжа не змогла перемогти?

-Чим захистилася котлета- паролета?

-Чим корисна морква?

-Що корисного у броколі?

-Чому варто вживати перець?

-Чому сир переміг у льодяника?

-Які продукти переважають у твоєму меню? 

-Чи доводиться тобі воювати з "армією дорослих"?)

-Чи був мультфільм корисним для тебе? Чим саме?

-Яким продуктам хочеш віддавати перевагу надалі?

У зошиті ЯДС опрацюй сторінку 42. 

Українська мова

Отож, ти вже знаєш, які продукти є корисними. Як гадаєш, їх користь можна чимось зіпсувати? Виявляється, що так. Переглянь відео і ти дізнаєшся, як навіть найкорисніші продукти можуть призвести до хвороби.

Уважно послухай казочку. (СЛУХАННЯ)   

 -Чому, вживаючи тільки корисні продукти, зайчик все ж захворів?  

Прочитай казочку про здорове харчування. 

Жили собі дід та баба. У них був дерев'яний будинок, а поруч сад і город. В саду росли яблуні і груші, а на грядках вирощували вони овочі.

Одного разу на літні канікули приїхали до них з міста онучка Марічка  та внучок Микитка. Зраділи дід та баба і стали готувати обід. І ось на столі вже стоїть борщик, кашка,  овочевий салат, тарілка з фруктами і глечик з молоком,  але Микитка сказав, що він не буде їсти, ні супи, ні салати, а тільки ковбасу, чіпси, цукерки і пити кока-колу.

Засмутились дід та баба, та робити нічого- пішов дід в магазин і купив все, що побажав онук.

Їсть внучок ковбаску,  шоколадки, чіпси і солодощі- та й повніє не по днях, а по годинах. А Марічка старих слухає, овочі та фрукти їсть.

Минув час. Марічка підросла і зміцніла. Красивий, здоровий  рум'янець у неї на щоках. А Микитка  став ледачим, повним, неповоротким, та ще й животик почав боліти. Важко йому стало бігати та грати з сестричкою. Хлопчик тільки лежав, так телевізор дивився.

Якось раз приснився Микитці незвичайний сон. Йде він по доріжці, а попереду двоє дверей. На одних  напис « здорове харчування» , а на інших "шкідлива їжа". Підійшов хлопчик до перших дверей і чує за ними дзвінкий сміх дітей. Підійшов до інших- а за ними лунає стогін і плач. Злякався Микитка,повернувся і увійшов в перші двері.

Хлопчик побачив галявину, а на ній веселих дітей. Вони грали в різні ігри. Навколо галявини росли незвичайні дерева і кущі. На одних висіли хлібні булочки, на інших варені овочі, на третіх- свіжі овочі та фрукти. Навіть були дерева з молочними та кисло-молочними продуктами. Зіпсовані продукти падали з дерев на землю і великі жуки їх кудись несли.

У цей момент, звідки не візьмись, підійшли до Микитки Морква і Капуста. Вони посміхнулися хлопчикові, взяли його за руки і підвели до інших дітей. Хлопчик став грати з ними, а потім вони всі разом підбігали до дерев, зривали і їли корисні продукти.

Прокинувся Микитка і зрозумів, що здорове харчування  приносить користь для організму людини. І вирішив тоді він, що буде їсти тільки корисні продукти.

Перепиши ланюжок слів та продовж його ще на 10 слів (можна і більше, але не обов'язково). З одним зі слів склади і запиши речення.

 

 Математика 

Прослухай відео

Усно опрацюй урок 103, що на ст. 204-207 підручника.

Дякую за роботу! 

 

 



 

 

вівторок, 21 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 21.04

Христос Воскрес, любі учні! Щиро вітаю вас зі світлим святом Воскресіння Христового!!! Будьте щасливі, розумні та наполегливі у навчанні, слухняні вдома та щирі душею перед Господом.

Продовжимо навчання?  Тоді, як завжди, пропоную почати із ранкової руханки.

ЯДС 

 На цьому тижні ми працюватимемо над темою "Навіщо ми їмо?"

Вітаючи один одного люди завжди бажають один одному здоров'я, адже його називають найціннішим скарбом.

-Чи добре, коли людина здорова?

-Який настрій у тебе, коли ти здоровий?

-А коли чимось захворів, що ти робиш тоді?

Отже, однією з важливих умов для збереження гарного здоров'я- є умова правильного харчування.

-А чи знаєш ти, навіщо людина щодня вживає їжу? 

Їжа потрібна нашому організму як паливо.

Не попливе рікою пароплав, не поїде автівка, не здійметься вгору космічний корабель, не приїде до хворого швидка допомога, якщо двигун не отримає пального.

Щоб зростати, вчити уроки, працювати, бігати, стрибати, сміятися, спати, необхідна енергія (сила).

Звідки в людини береться енергія?  Вона виробляється організмом з їжі, що надходить. Ще їжа потрібна як будівельний матеріал. Щоб рости та розвиватися, необхідно їсти.

Чи можна їсти все, що заманеться і скільки заманеться?

 

Чому з Вінні трапилася така неприємна історія?

Саме тому,  давньогрецький філософ Сократ говорив: .... хоча ти сам дізнаєшся, що він говорив, коли виконаєш завдання 1, що на сторінці 41. Спробуй запам'ятати ці слова на все життя.

Математика  

Уважно переглянь відео-урок та виконай всі запропоновані завдання.

  Зроби перерву 15 хвилин.

Українська мова

Пригадай, що таке діалог, монолог, вірш, текст-розповідь.

Сьогодні на уроці ти дізнаєшся, з чого складається текст.

Отож переглянь відео та прочитай діалог героїв ( натискай на паузу, щоб читати)


Опрацюй сторінку 56, що у букварику.

 

 Спиши текст у зошит

Випиши слово засяяла. Зроби звуковий аналіз, постав наголос, поділи на склади.

Виконай завдання 2, 3, що на ст. 41 у зошиті ЯДС. 

Дякую за роботу! Гарного тобі дня!


 

  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...