Як настрій? Настав новий день і знову час попрацювати. Порухаємось під веселу мелодію?
Продовжуємо працювати над темою " Навіщо ми їмо?"
ЯДС (Природнича галузь)
Переглянь відео, приготуйся відповісти на запитання
-Про які корисні продукти харчування йшлося у мультику?
-Чому шкідлива їжа не змогла перемогти?
-Чим захистилася котлета- паролета?
-Чим корисна морква?
-Що корисного у броколі?
-Чому варто вживати перець?
-Чому сир переміг у льодяника?
-Які продукти переважають у твоєму меню?
-Чи доводиться тобі воювати з "армією дорослих"?)
-Чи був мультфільм корисним для тебе? Чим саме?
-Яким продуктам хочеш віддавати перевагу надалі?
У зошиті ЯДС опрацюй сторінку 42.
Українська мова
Отож, ти вже знаєш, які продукти є корисними. Як гадаєш, їх користь можна чимось зіпсувати? Виявляється, що так. Переглянь відео і ти дізнаєшся, як навіть найкорисніші продукти можуть призвести до хвороби.
Уважно послухай казочку. (СЛУХАННЯ)
-Чому, вживаючи тільки корисні продукти, зайчик все ж захворів?
Прочитай казочку про здорове харчування.
Жили собі дід та баба. У них був дерев'яний будинок, а поруч сад і
город. В саду росли яблуні і груші, а на грядках вирощували вони овочі.
Одного разу на літні канікули приїхали до них з міста онучка Марічка
та внучок Микитка. Зраділи дід та баба і стали готувати обід. І ось
на столі вже стоїть борщик, кашка, овочевий салат, тарілка з
фруктами і глечик з молоком, але Микитка сказав, що він не буде їсти, ні супи, ні салати, а тільки ковбасу, чіпси, цукерки і пити кока-колу.
Засмутились дід та баба, та робити нічого- пішов дід в магазин і купив все, що побажав онук.
Їсть внучок ковбаску, шоколадки, чіпси і солодощі- та й повніє не по днях, а по годинах. А Марічка старих слухає, овочі та фрукти їсть.
Минув час. Марічка підросла і зміцніла. Красивий, здоровий рум'янець у
неї на щоках. А Микитка став ледачим, повним, неповоротким, та ще й
животик почав боліти. Важко йому стало бігати та грати з сестричкою.
Хлопчик тільки лежав, так телевізор дивився.
Якось раз приснився Микитці незвичайний сон. Йде він по доріжці, а попереду двоє дверей. На одних напис « здорове харчування»
, а на інших "шкідлива їжа". Підійшов хлопчик до перших
дверей і чує за ними дзвінкий сміх дітей. Підійшов до інших- а
за ними лунає стогін і плач. Злякався Микитка,повернувся і
увійшов в перші двері.
Хлопчик
побачив галявину, а на ній веселих дітей. Вони грали в різні ігри.
Навколо галявини росли незвичайні дерева і кущі. На одних висіли хлібні
булочки, на інших варені овочі, на третіх- свіжі овочі та фрукти. Навіть
були дерева з молочними та кисло-молочними продуктами. Зіпсовані продукти падали
з дерев на землю і великі жуки їх кудись несли.
У цей момент, звідки не візьмись, підійшли до Микитки Морква і
Капуста. Вони посміхнулися хлопчикові, взяли його за руки і підвели до
інших дітей. Хлопчик став грати з ними, а потім вони всі разом
підбігали до дерев, зривали і їли корисні продукти.
Прокинувся Микитка і зрозумів, що здорове харчування приносить користь для організму людини. І вирішив тоді він, що буде їсти тільки корисні продукти.
Перепиши ланюжок слів та продовж його ще на 10 слів (можна і більше, але не обов'язково). З одним зі слів склади і запиши речення.
Математика
Прослухай відео
Усно опрацюй урок 103, що на ст. 204-207 підручника.
Немає коментарів:
Дописати коментар