середа, 22 квітня 2020 р.

Дистанійне навчання 22.04

Доброго ранку найкращим першокласникам !!! 

Як настрій? Настав новий день і знову час попрацювати. Порухаємось під веселу мелодію? 

Продовжуємо працювати над темою " Навіщо ми їмо?"

ЯДС (Природнича галузь)

 Переглянь відео, приготуйся відповісти на запитання

 -Про які корисні продукти харчування йшлося у мультику?

  -Чому шкідлива їжа не змогла перемогти?

-Чим захистилася котлета- паролета?

-Чим корисна морква?

-Що корисного у броколі?

-Чому варто вживати перець?

-Чому сир переміг у льодяника?

-Які продукти переважають у твоєму меню? 

-Чи доводиться тобі воювати з "армією дорослих"?)

-Чи був мультфільм корисним для тебе? Чим саме?

-Яким продуктам хочеш віддавати перевагу надалі?

У зошиті ЯДС опрацюй сторінку 42. 

Українська мова

Отож, ти вже знаєш, які продукти є корисними. Як гадаєш, їх користь можна чимось зіпсувати? Виявляється, що так. Переглянь відео і ти дізнаєшся, як навіть найкорисніші продукти можуть призвести до хвороби.

Уважно послухай казочку. (СЛУХАННЯ)   

 -Чому, вживаючи тільки корисні продукти, зайчик все ж захворів?  

Прочитай казочку про здорове харчування. 

Жили собі дід та баба. У них був дерев'яний будинок, а поруч сад і город. В саду росли яблуні і груші, а на грядках вирощували вони овочі.

Одного разу на літні канікули приїхали до них з міста онучка Марічка  та внучок Микитка. Зраділи дід та баба і стали готувати обід. І ось на столі вже стоїть борщик, кашка,  овочевий салат, тарілка з фруктами і глечик з молоком,  але Микитка сказав, що він не буде їсти, ні супи, ні салати, а тільки ковбасу, чіпси, цукерки і пити кока-колу.

Засмутились дід та баба, та робити нічого- пішов дід в магазин і купив все, що побажав онук.

Їсть внучок ковбаску,  шоколадки, чіпси і солодощі- та й повніє не по днях, а по годинах. А Марічка старих слухає, овочі та фрукти їсть.

Минув час. Марічка підросла і зміцніла. Красивий, здоровий  рум'янець у неї на щоках. А Микитка  став ледачим, повним, неповоротким, та ще й животик почав боліти. Важко йому стало бігати та грати з сестричкою. Хлопчик тільки лежав, так телевізор дивився.

Якось раз приснився Микитці незвичайний сон. Йде він по доріжці, а попереду двоє дверей. На одних  напис « здорове харчування» , а на інших "шкідлива їжа". Підійшов хлопчик до перших дверей і чує за ними дзвінкий сміх дітей. Підійшов до інших- а за ними лунає стогін і плач. Злякався Микитка,повернувся і увійшов в перші двері.

Хлопчик побачив галявину, а на ній веселих дітей. Вони грали в різні ігри. Навколо галявини росли незвичайні дерева і кущі. На одних висіли хлібні булочки, на інших варені овочі, на третіх- свіжі овочі та фрукти. Навіть були дерева з молочними та кисло-молочними продуктами. Зіпсовані продукти падали з дерев на землю і великі жуки їх кудись несли.

У цей момент, звідки не візьмись, підійшли до Микитки Морква і Капуста. Вони посміхнулися хлопчикові, взяли його за руки і підвели до інших дітей. Хлопчик став грати з ними, а потім вони всі разом підбігали до дерев, зривали і їли корисні продукти.

Прокинувся Микитка і зрозумів, що здорове харчування  приносить користь для організму людини. І вирішив тоді він, що буде їсти тільки корисні продукти.

Перепиши ланюжок слів та продовж його ще на 10 слів (можна і більше, але не обов'язково). З одним зі слів склади і запиши речення.

 

 Математика 

Прослухай відео

Усно опрацюй урок 103, що на ст. 204-207 підручника.

Дякую за роботу! 

 

 



 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...