пʼятницю, 17 квітня 2020 р.

 Дистанційне навчання 17.04

 

Привіт, друже! Як настрій? Сподіваюсь, він передсвятковий! 

 

Оскільки сьогодні саме передсвятковий робочий день, ми з вами попрацюємо творчо, виконаємо трудове навчання без природознавства і української мови. Але пообіцяй мені, що навіть на вихідних читатимеш улюблені книги, щонайменше 20 хвилин в день. Обіцяєш? 

Трудове навчання буде теж на Великодню тему: "Фарбування пасхальних яєчок". 

Чи доводилось тобі допомагати мамі фарбувати яйця? Пропоную кілька ідей, як зробити цікаві крашанки. 


Ти, звичайно, можеш обрати спосіб, запропонований у відео чи скористатись іншими способами за власним бажанням. Я  не буду обмежувати твоєї творчості.  Лише попрошу- неодмінно зроби відео чи хоча б фото для мене та нашого блогу!!! Я чекатиму!!! Гарних святкових вихідних!!! 


 

четвер, 16 квітня 2020 р.

 Дистанційне навчання 16.04

Доброго ранку, мої любі друзі!!! Готові до навчання? Тоді уперед- до ранкової зарядки!!!

 

Я досліджую світ (СЗО/ГІО)

(Слухання/ читає дорослий) 

Уважно послухай та розглянь ілюстрації  і ти дізнаєшся, як святкують Великдень у різних країнах світу. 






































-Святкування якої з країн тобі найбільше запам'яталось? 

-Чи є щось що здивувало? 

-Яку з країн хотілося б відвідати  на Великдень? Чому?

 Опрацюй зошит на стор. 40

Українська мова

 Спробуй написати диктант, переглядаючи відео. Якщо, буде важко- попроси дорослих продиктувати тобі ці ж слова. 

З одним зі слів склади і запиши речення.

 

 Прочитай вірш.




У букварику опрацюй сторінку 52. 

Зроби перерву 15 хвилин. 

 Математика 

Уважно переглянь відео  до 8 хв. 28 сек. та виконай запропоновані завдання. 

 Перерва 15 хв. 

Фізкультхвилинка з цеглинками лего( якщо вдома немає цеглинок, візьми щось схоже, зручне для рук, чим можна трішки постукати в танці )))

 Образотворче мистецтво.

 Звичайно ж на цьому тижні ви будемо малювати великодні яєчка, про які ви вже дізналися багато цікавого. Переглянь відео, виконай роботу. Можна малювати за запропонованим  у відео зразком або оздобити писанки за твоїм власним задумом. Успіхів та творчого натхнення!  

 

середу, 15 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 15.04

Доброго ранку, найкмітливішим у світі першокласникам!!!

Як твій настрій? У мене- бадьорий, оскільки Ваші відео-, аудіо-, та фото повідомлення і, звичайно, зошити щоденно радують мене та надихають на роботу!!! Ти готовий? Тоді вперед!

Запрошую до ранкової руханки!


 ЯДС( природознавство )

Ти вже знаєш, що відбувається навесні з живою природою. А сьогодні ти дізнаєшся про те, як не варто поводитись людям у лісі, щоб не зашкодити природі.

 Переглянь відео та подумай про те, що ти знав і раніше, а що дізнався щойно. 

 

Спробуй переказати почуте.

 Українська мова


-Згідно із християнськими традиціями, щороку український народ святкує Воскресіння (Великдень). Саме цього дня віряни освячують великодні кошики. Але дуже часто люди не знають, що потрібно класти у нього. Кожен продукт тут має своє символічне значення. 

Що ж необхідно класти у великодній кошик?

-Паску, що символізує достаток у сім'ї. у людей щирих, добрих великодня паска виходить дуже пишною,смачною, гарною. коли замішують тісто для паски, не можна кричати, сваритися, бути сердитим, бо паска може вийти несмачною. Кращий час для приготування пасок- Чистий четвер або ранок Великої суботи. Паска повинна бути обов'язково дріжджовою і солодкою, адже за переказами, саме таким хлібом Ісус Христос годував учнів на останній їхній спільній трапезі- Таємній вечері.

- Фарбовані яйця на Великдень символізують нове життя і відродження, перемогу життя над смертю. 

-М'ясні страви обов'язково повинні бути у великодньому кошику.

-Молочні продукти, зокрема сир та вершкове масло,- це атрибути достатку.

-Хрін. Ця закуска- приправа обов'язково повинна бути в кошику, адже є символом незламності духу, а ще він поліпшує травлення.

-Сіль є символом зв'язку Бога та людей. вона символізує достаток і сенс життя, є оберегом. Гостей завжди зустрічали хлібом-сіллю.

- Які страви кладуть  у Великодній кошик?

-Навіщо готували векодній кошик?

-Освячений великодній кошик несуть додому, вітають усіх членів родини та накривають святковий стіл. Люди пригощаються стравами з кошика. Слід пам'ятати про те, що освячені продукти не можна викидати. Їх потрібно обов'язково з'їсти за святковим столом, поділитися з друзями, гостями та родичами.

Опрацюй завдання на ст. 38 (аплікація за бажанням дитини, можна просто розмалювати )

Прочитай легенду.


Легенда про писанки


Було це давно, дуже давно. Ще тоді, коли Ісуса Христа мали розіп’яти на хресті. Плакала, гірко плакала Мати Божа і не знала, як допомогти синові, що робити, щоб його врятувати. Аж ось що прийшло їй на гадку: принесе подарунок Пілатові. Нічого в неї немає, та, може, всевладному Пілатові сподобаються помальовані узорами яйця, і він помилує її сина.

Швидко взялася до роботи. На білих, мов сніг, яєчках почала писати прекрасні візерунки. І щойно сльоза падала на яйце, як одразу ставала червоноюмов кров, крапкою. Коли вже намалювала з десяток яєць, зав’язала їх у хустину й вибралася до Пілата.

Прийшла до його палати й упала перед ним навколішки. Та, як ставала на коліна, хустина розв’язалася, і всі писанки покотилися по цілому світі. Закотилися вони й в Україну.

Перепиши текст ( той, що нижче ) у зошит. Підкресли слова, що мають 3 склади. Обведи слова, останній звук котрих - приголосний м'який.

 Зроби перерву15 хв.

 

 Математика

Переглянь відео до 8 хв. 15 сек. та виконай усі запропоновані завдання. 

 Дякую за роботу! Приємного дня!

вівторок, 14 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 14.04.2020

  Вітаю, друже!  Приємно знову попрацювати разом. Порухаємось?

     ЯДС

 Сьогодні пропоную дізнатися,  що таке писанка, крашанка, дряпанка, крапанка. Як наш народ у орнаментах  вишиванок, писанок зображував символи живої і неживої природи, різних явищ, та навіщо? 

Переглянь відео і ти дізнаєшся історію створення писанки.

 

Уважно переглянь  ще одне відео, щоб дізнатись, які бувають види оздоблення святкових яєчок, де у світі знаходиться найбільша писанка та єдиний у світі музей писанкарства.

-Як виготовляють писанки, крашанки, дряпанки, крапанки, мальованки?

-Від яких слів походять ці слова? 

 

Розглянь малюнки- символи і ти зрозумієш, чого прагнули люди, коли розписували писанки  візерунками з цих символів.

 

 

Опрацюй у зошиті сторінку 37

   Українська мова.

- Прошу переглянути цікавий мультфільм за нашою  темою. Слухай уважно, адже доведеться відповідати на запитання.

(Слухання)

 

-Коли трапилась описана  пригода? 

- Як звали дівчинку?

- Що сталось, коли дівчинка розписувала яєчка?

- До кого насамперед прикотилась писанка?

-Чому песик відкотив писанку  до котика?

- Чому котик Мацик вирішив погратись писанкою?  Чи довго він грався яєчком? Чому?

-До кого вирішив котик прикотити яєчко?

-Що вирішили кури?

-Чому курочка не виседіла яєчко?

-Як дівчинка віддячила тварин?

   Прочитай вірші. До кінця цього тижня - один з них (на вибір) вивчи напам'ять.

Не забудь записати відео- читання вірша! 






 

 Один з віршиків  ( на вибір )  старанно та уважно перепиши у зошит.

Зроби перерву 15- 20 хв. Можеш поспівати разом з Марійкою Бурмакою, чи порухатись під музику.


  Математика

Каліграфічна хвилинка 14 04  ( пропиши увесь рядок )

Опрацюй урок 95, що на сторіночці 188-189

-№  1,3,4 - усно.

-№  2,5 - письмово. 


Дякую за роботу! Гарного дня!

 


     


  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...