пʼятницю, 15 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 15.05

Сьогодні ми завершуємо наш веселковий тиждень. Я сподіваюсь, що він був цікавим та корисним для тебе. 

І оскільки більшість із Вас невтомно опрацьовують усі запропоновані завдання, вчасно звітують мені про їх виконання, я вирішила сьогодні не задати вам письмових робіт. Завдання будуть творчі та цікаві, адже веселковий тиждень має завершитися веселковими враженнями та запам'ятатись тобі надовго.

 Отож, я залюбки запрошую тебе до ранкової руханки. 

ЯДС ( природнича галузь  ) 

Сьогоднішній урок  буде присвячений дослідам. 

Спробуй переглянути кілька відео та обрати дослід, котрий тобі сподобався найбільше та, звичайно, для котрого у тебе вдома знайдеться все необхідне. 

Не забудь запитати дозволу у батьків, якщо вони проти- не сперечайся. Краще обійми та поцілуй їх, адже це важливіше усіляких дослідів))) 

Отож, приємного перегляду! Упевнена, що у тебе все вийде!!! Якщо буде можливість зроби фото чи зніми відео- адже я дуже хочу побачити результати такої дослідницької діяльності.

Настав час для відпочинку. 

 Українська мова 

Звісно, ти вже знаєш, як і коли на небі з'являється веселка насправді. А  знаєш, як появу веселки у своїй казочці описала письменниця Тетяна Гаркуша? Ні ? Тоді хутчіш сідай, слухати казочку.

-Як учений Вишеслав винайшов різноманітні кольори зі звичайної зернинки колоска?

Наступну казочку прочитай самостійно. Спробуй переказати її зміст своїми словами.



Був вихідний день. Вже зранку було видно, що погода зіпсувалася і прогулянки сьогодні не передбачається. Вдома було нецікаво. Мама читала книжку, а тато щось майстрував. Ніхто не хотів займатися з дитиною.

Софійка сумно сиділа біля вікна і дивилася на сірі хмари в сірому небі. Потім пішла в іншу кімнату. Серед іграшок дівчинка побачила червоний літачок і раптом посміхнулася. Вона швиденько зібрала фарби і пензлик, сіла в літачок та полетіла до сірих хмар.

Софійка знала, як змішувати кольори. Якщо змішати червоний і синій, то вийде бузковий. А якщо змішати жовтий і червоний, то отримаєш помаранчевий. Жовтий з синім дають зелений колір. Дівчинка змішала фарби і провела пензликом по сірому небу. Спочатку намалювала бузкову смужку, потім - синю, блакитну, зелену, жовту, жовтогарячу і червону. Літачок раз за разом повертався до початку роботи і окреслював нові напівкола. Як тільки в небі з’явилася намальована Веселка, хмари одразу розступилися і вийшло яскраве Сонечко.


Спробуй придумати власну назву для  цієї казочки.

Давай трішки відпочинемо. 

ЯДС ( технологічна галузь )

Сьогодні, на завершення нашого веселкового тижня, я пропоную тобі виготовити веселку за запропонованим або власним задумом. Якщо немає пластилину, робота може бути виконана в будь-яких інших технологіях .  Нехай робота вдасться! 



 

 

четвер, 14 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 14.05

 

Продовжуємо веселковий тиждень і сьогодні на тебе чекають  лише цікаві завдання та тільки  позитивні емоції. Готовий? Запрошую до ранкової руханки!

 ЯДС

Як вважаєш чи можливо створити веселковий настрій? 

Переглянь, будь ласка, мультфільм.

-Чи сподобався мультфільм? Чим саме?

-Який настрій у тебе після перегляду мультфільму?

-Який настрій був у ослика?

-Якого кольору був навколишній світ? Чому?

-Що вплинуло на настрій ослика?

-Як ти розумієш вислів " добро завжди породжує добро" на прикладі даного мультфільму? 

-Скільки тварин були б у поганому настрої, якби хлопчик не проявив добро? 

-Чи змінився світ довкола після гарного вчинку хлопчика? Як саме?

-Зазвичай, усім хочеться, щоб кожен день минав весело, цікаво, щасливо. Що потрібно для цього? Напевно, щоб ніхто не зіпсував настрою, тобто не образив, не обізвав, не повідомив поганих новин. Ми легко помічаємо, який настрій у тих, хто поруч із нами, бачимо його на обличчі, у поведінці, вчинках, під час розмови.

Гра "Покажи настрій"

Злякайся як:

-зайчик, який побачив вовка;

-дитина, яка загубилась.

Зрадій як:

-цуценятко, яке побачило маму;

-два товариші після розлуки.

Насупся як:

- дощова хмарка;

-учень, якого образили.

Розсердься як:

- дитина, в якої забрали  іграшку;

-розбишака, який бешкетує.

А зараз подумай і скажи, чи  є предмети, здатні поліпшувати  твій настрій ? ( наприклад: морозиво, нова іграшка, гойдалка, тощо)

А чи може веселка поліпшити настрій? Я вважаю, що так. Оскільки веселка - це явище, котре ми можемо спостерігати на небі не досить часто,- у багатьох дітей і навіть дорослих веселка викликає радість та веселий настрій. Люди, зазвичай, радіють, побачивши її. 

А зараз настав час опраювати сторінку 54, що у зошиті з ЯДС.

Впевнена, що ти гарно впорався із завданнями, тому зараз я пропоную тобі переглянути захоплююче відео, у котрому ти побачиш, як виглядає веселка з висоти.  Це просто неймовірно красиво!

 

 

Влаштуй перерву. Заспівай веселкову пісеньку.

 

Українська мова

Пригадай, які види речень за метою висловлювання ти знаєш. ( Розповідні, питальні,  спонукальні ) Чи вмієш ти їх розрізняти, дізнайся, зігравши у гру

А зараз пригадай дещо про текст та дізнайся, що таке заголовок разом із Мовкою та Суржиком.

Чудово!  А зараз опрацюй сторінки 68-69, що у букварику. 

Приготуйся попрацювати у зошиті. Пам'ятай, як варто сидіти під час письма.

Уважно та дуже старанно спиши текст у зошит. Не забудь про заголовок.

 Пропоную відпочити протягом 15 хвилин.

Фізкультхвилинка для очей.

 

Математика

Продовжуємо працювати над повторенням вивченого матеріалу.

Спробуй усно виконати  цікаві математичні задачі. Будь уважним.



Виконай завдання з картки. №1, 2, 4- письмово. № 3- усно.

 Якщо виникають труднощі з виконаннями будь-яких завдань, пам'ятай- ти завжди можеш звернутись до мене за допомогою чи поясненням, відправивши мені голосове повідомлення у viber. Я завжди готова прийти тобі на допомогу.

Влаштуй собі перерву. Порухайся.


Образотворче мистецтво 






 Як завжди, чекаю твоїх робіт у viber.

Гарного дня!



середу, 13 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 13.05

Доброго ранку, друже!!! Як  твій настрій сьогодні?  Готовий до нових веселкових завдань? Тоді прошу до ранкової руханки! 


ЯДС (природознавство)

Переглянь будь ласка відео та пригадай, чому на небі з'являється веселка. 

 А тепер спробуй вивчити напам'ять всі кольори веселки у правильній послідовності. 

У цьому тобі допоможе одне єдине речення, котре варто запам'ятати один раз і назавжди. Цікавинка в тому, що перша літера у кожному слові є першою літерою у назві кольору. Спробуємо?

 Ну як? Впорався? Тоді ти з легкістю зможеш опраювати стор. 53, що у зошиті ЯДС. 

Пропоную трішки відпочити. 

Українська мова

Оскільки ми з вами вже давно знаємо усі літери українського алфавіту, вміємо читати та писати їх, знаємо звукові значення кожної з літер, то саме сьогодні настав час вивчити його напам'ять. Не бійся, у вивченні алфавіту тобі допоможе весела пісенька, тому, я вважаю, що кожен із вас легко впорається із цим завданням.  Прослухай пісеньку стільки разів, скільки необхідно саме тобі, аби вивчити її напам'ять. Бажаю успіхів!!!

 

Приготуйся попрацювати у зошиті. Сядь рівно, правильно візьми ручку, зошит поклади під нахилом.  Переглядаючи відео, зупиняй його після написання кожної літери, аби так само красиво, охайно та каліграфічно записати її у зошит.

 Завдання, запропоноване у картці, виконай у робочому зошиті.

Прочитай казку щонайменше 2 рази, дай відповіді на запитання.

 

 

Пропоную відпочити та порухатись під веселкову пісеньку.

Математика 

Продовжуємо працювати над повторенням вивченого за закріпленням математичних знань та умінь.

Опрацюй завдання у робочому зошиті.

Пам'ятай, що за розкладом у тебе сьогодні є урок англійської мови

Тому обов'язково відвідай блог свого вчителя та попрацюй над запропонованими завданнями. 

Дякую за твою старанність та наполегливість! Веселкового тобі настрою протягом усього дня!!!

вівторок, 12 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 12.05



Час розпочати  новий тиждень, який буде незвичайним!!! Знаєш чому ? Оскільки тема тижня називається "Веселка", то і тиждень весь буде веселковий! Настрій веселковий! Завдання на цьому тижні теж будуть веселковими. Залишається тільки побажати тобі веселкових вражень та успіхів на цьому тижні! Вперед! 

Ранкова руханка

 

 

ЯДС 

 Переглянь, будь ласка,  відео і ти дізнаєшся, чому та як саме з'являється на небі таке дивовижне явище природи.

Тепер ти знаєш, що потрібно для утворення веселки? 

Отож, з легкістю зможеш опрацювати завдання, що на стор. 52 у зошиті ЯДС.

Пропоную перепочити протягом 10 хвилин.

Математика

Протягом цього тижня ми працюємо над повторенням та закріпленням матетичних знань та умінь.

Отож, прошу виконати математичну розминку.

Приготуйся попраювати у зошиті. Сядь рівненько, правильно візьми ручку.

№1,2,3 виконай письмово. №4- усно.

Влаштуй собі перерву на 15 хвилин. Порухайся. 

 

Українська мова

 СЛУХАННЯ ( казку читає дорослий )  

В пошуках веселки

Ольга Пенюк



 

Одного літнього сонячного дня Іринка, Петрик і Тарасик відправилися на прогулянку. Вони гуляли на моріжку біля хати, поки не натрапили на дивну скриньку. Невеличка таємнича коробочка лежала у траві і дивно виблискувала від сонячних промінчиків. Петрик підняв її та уважно почав розглядати. Вона була легка, ніби пуста, але відкрити її чомусь було неможливо. Довго хлопці мудрували над нею, і ось, нарешті, вона відкрилася. Із скриньки з сильним свистом щось вилетіло. Воно почало збільшуватися в розмірах і дуже голосно говорити. Діти налякано стояли і дивилися вверх. Над ними угорі нависла велика темна хмара, з якої виглядало обличчя, яке нагадувало злу чарівницю. Вона неприємно сміялася і раділа, що нарешті вибралася з тої малої і незручної скриньки. А тепер, коли стала вільною, вона вирішила зробити для людей щось погане. Діти почули, як вона промовляла якісь незрозумілі їм слова: «Абра-кадабра-чуфики-муфики». І за мить все навколо почало втрачати колір: квіточки, зелені листочки, пташки, сонечко все це стало безбарвним. А зла чарівниця полетіла далі радіючи з того, що накоїла.

Перелякані діти побігли в хату, де розповіли про все, що сталося, бабусі.

Старенька бабуся знала багато цікавого. Вона заспокоїла дітей і сказала, що зможе їм допомогти. «Аби світ знову став кольоровим і барвистим, - сказала

вона, -- треба відправитися в пошуки, знайти сім кольорів веселки і принести мені. Лише тоді я зможу вам допомогти».

Недовго думаючи, діти вирішили відправитись в дорогу . Вони взяли зі собою сім невеличких пляшечок для фарби. Бабуся дала їм ще й чарівний клубочок, який їх мав привести назад додому.

Мандри тривали довго. Діти відправилися в дальній лісок, де росли різнокольорові квіти. Там вони довірливо розповіли квіточкам про те, що відбулось. І сталося диво. Квіточки ожили і почали говорити: «Не сумуйте, ми всі з радістю допоможемо вам». Вони підійшли до дітей і кожна поділилася своїм кольором. Кульбабка дала їм жовту фарбу, мак - червону, волошка – синю, фіалочка - фіолетову, річка - блакитну. Незабаром прискакав коник-стрибунець, який дав їм зелену фарбу. І лише тільки одна пляшечка залишалася пустою. Дітям бракувало помаранчевого кольору. Вони знову пригадали слова бабусі: «Тільки тоді все стане таким як було, коли кольорів буде сім».

Вони зажурено сиділи на лісовій галявці і радилися про те, де ж їм знайти помаранчевий колір. Їх розмову випадково підслухав зайчик, який пробігав повз них. Він зупинився і радісно сказав: «А я знаю, як вам допомогти. Швиденько ідемо зі мною!».

Недалеко, в глибині лісу, вони натрапили на яскраво – помаранчеву маленьку білочку, яка з радістю додала їм останній і такий потрібний колір.

Коли всі пляшечки були наповнені різнокольоровими фарбами , що відповідали кольорам веселки, радісні і усміхнені діти повернулися додому.

Там бабуся обережно вилила всі фарби у глиняний глечик, потім все змішала, тихенько і усміхнено прошепотіла якісь чарівні слова і хлюпнула все догори на небо.

О, диво! На небі знову з’явилася яскрава веселка! Вона стала радісно посміхатися, а все навколо стало оживати: заспівали пташки, підняли голівки квіти і все навкруги засяяло новими кольорами, але вони були ще яскравішими.

Лише тоді діти зрозуміли, що добро, дружба і допомога один одному перемогли зло. Весь світ навколо них став дивовижним, барвистим і засяяв яскравими кольорами веселки.

 

-Яка пригода трапилася з дітками? Опиши її своїми словами.

Виконай завдання у робочому зошиті. 

Пам'ятай про правильну поставу.  Спину тримай рівно, а ручку правильно.


Пограємо?

Мовна гра "Виправ помилки"

 

Щиро вдячна тобі за старанність, а батькам за співпрацю!!! Чекаю на фото твоїх робіт у viber. Вдалого дня! 

 

 

 


  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...