пʼятницю, 15 травня 2020 р.
четвер, 14 травня 2020 р.
Дистанційне навчання 14.05
Продовжуємо веселковий тиждень і сьогодні на тебе чекають лише цікаві завдання та тільки позитивні емоції. Готовий? Запрошую до ранкової руханки!
ЯДС
Як вважаєш чи можливо створити веселковий настрій?
Переглянь, будь ласка, мультфільм.
-Чи сподобався мультфільм? Чим саме?
-Який настрій у тебе після перегляду мультфільму?
-Який настрій був у ослика?
-Якого кольору був навколишній світ? Чому?
-Що вплинуло на настрій ослика?
-Як ти розумієш вислів " добро завжди породжує добро" на прикладі даного мультфільму?
-Скільки тварин були б у поганому настрої, якби хлопчик не проявив добро?
-Чи змінився світ довкола після гарного вчинку хлопчика? Як саме?
-Зазвичай, усім хочеться, щоб кожен день минав весело, цікаво, щасливо. Що потрібно для цього? Напевно, щоб ніхто не зіпсував настрою, тобто не образив, не обізвав, не повідомив поганих новин. Ми легко помічаємо, який настрій у тих, хто поруч із нами, бачимо його на обличчі, у поведінці, вчинках, під час розмови.
Гра "Покажи настрій"
Злякайся як:
-зайчик, який побачив вовка;
-дитина, яка загубилась.
Зрадій як:
-цуценятко, яке побачило маму;
-два товариші після розлуки.
Насупся як:
- дощова хмарка;
-учень, якого образили.
Розсердься як:
- дитина, в якої забрали іграшку;
-розбишака, який бешкетує.
А зараз подумай і скажи, чи є предмети, здатні поліпшувати твій настрій ? ( наприклад: морозиво, нова іграшка, гойдалка, тощо)
А чи може веселка поліпшити настрій? Я вважаю, що так. Оскільки веселка - це явище, котре ми можемо спостерігати на небі не досить часто,- у багатьох дітей і навіть дорослих веселка викликає радість та веселий настрій. Люди, зазвичай, радіють, побачивши її.
А зараз настав час опраювати сторінку 54, що у зошиті з ЯДС.
Впевнена, що ти гарно впорався із завданнями, тому зараз я пропоную тобі переглянути захоплююче відео, у котрому ти побачиш, як виглядає веселка з висоти. Це просто неймовірно красиво!
Влаштуй перерву. Заспівай веселкову пісеньку.
Українська мова
Пригадай, які види речень за метою висловлювання ти знаєш. ( Розповідні, питальні, спонукальні ) Чи вмієш ти їх розрізняти, дізнайся, зігравши у гру
А зараз пригадай дещо про текст та дізнайся, що таке заголовок разом із Мовкою та Суржиком.
Чудово! А зараз опрацюй сторінки 68-69, що у букварику.
Приготуйся попрацювати у зошиті. Пам'ятай, як варто сидіти під час письма.
Уважно та дуже старанно спиши текст у зошит. Не забудь про заголовок.
Пропоную відпочити протягом 15 хвилин.
Фізкультхвилинка для очей.
Математика
Продовжуємо працювати над повторенням вивченого матеріалу.
Спробуй усно виконати цікаві математичні задачі. Будь уважним.
Виконай завдання з картки. №1, 2, 4- письмово. № 3- усно.
Якщо виникають труднощі з виконаннями будь-яких завдань, пам'ятай- ти завжди можеш звернутись до мене за допомогою чи поясненням, відправивши мені голосове повідомлення у viber. Я завжди готова прийти тобі на допомогу.
Влаштуй собі перерву. Порухайся.
Образотворче мистецтво
Як завжди, чекаю твоїх робіт у viber.
Гарного дня!
середу, 13 травня 2020 р.
Дистанційне навчання 13.05
Доброго ранку, друже!!! Як твій настрій сьогодні? Готовий до нових веселкових завдань? Тоді прошу до ранкової руханки!
ЯДС (природознавство)
Переглянь будь ласка відео та пригадай, чому на небі з'являється веселка.
А тепер спробуй вивчити напам'ять всі кольори веселки у правильній послідовності.
У цьому тобі допоможе одне єдине речення, котре варто запам'ятати один раз і назавжди. Цікавинка в тому, що перша літера у кожному слові є першою літерою у назві кольору. Спробуємо?
Ну як? Впорався? Тоді ти з легкістю зможеш опраювати стор. 53, що у зошиті ЯДС.
Пропоную трішки відпочити.
Українська мова
Оскільки ми з вами вже давно знаємо усі літери українського алфавіту, вміємо читати та писати їх, знаємо звукові значення кожної з літер, то саме сьогодні настав час вивчити його напам'ять. Не бійся, у вивченні алфавіту тобі допоможе весела пісенька, тому, я вважаю, що кожен із вас легко впорається із цим завданням. Прослухай пісеньку стільки разів, скільки необхідно саме тобі, аби вивчити її напам'ять. Бажаю успіхів!!!
Приготуйся попрацювати у зошиті. Сядь рівно, правильно візьми ручку, зошит поклади під нахилом. Переглядаючи відео, зупиняй його після написання кожної літери, аби так само красиво, охайно та каліграфічно записати її у зошит.
Завдання, запропоноване у картці, виконай у робочому зошиті.
Прочитай казку щонайменше 2 рази, дай відповіді на запитання.
Пропоную відпочити та порухатись під веселкову пісеньку.
Математика
Продовжуємо працювати над повторенням вивченого за закріпленням математичних знань та умінь.
Опрацюй завдання у робочому зошиті.
Пам'ятай, що за розкладом у тебе сьогодні є урок англійської мови
Тому обов'язково відвідай блог свого вчителя та попрацюй над запропонованими завданнями.
Дякую за твою старанність та наполегливість! Веселкового тобі настрою протягом усього дня!!!
вівторок, 12 травня 2020 р.
Дистанційне навчання 12.05
Час розпочати новий тиждень, який буде незвичайним!!! Знаєш чому ? Оскільки тема тижня називається "Веселка", то і тиждень весь буде веселковий! Настрій веселковий! Завдання на цьому тижні теж будуть веселковими. Залишається тільки побажати тобі веселкових вражень та успіхів на цьому тижні! Вперед!
Ранкова руханка
ЯДС
Переглянь, будь ласка, відео і ти дізнаєшся, чому та як саме з'являється на небі таке дивовижне явище природи.
Тепер ти знаєш, що потрібно для утворення веселки?
Отож, з легкістю зможеш опрацювати завдання, що на стор. 52 у зошиті ЯДС.
Пропоную перепочити протягом 10 хвилин.
Математика
Протягом цього тижня ми працюємо над повторенням та закріпленням матетичних знань та умінь.
Отож, прошу виконати математичну розминку.
Приготуйся попраювати у зошиті. Сядь рівненько, правильно візьми ручку.
№1,2,3 виконай письмово. №4- усно.
Влаштуй собі перерву на 15 хвилин. Порухайся.
Українська мова
СЛУХАННЯ ( казку читає дорослий )
В пошуках веселки
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...