четвер, 14 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 14.05

 

Продовжуємо веселковий тиждень і сьогодні на тебе чекають  лише цікаві завдання та тільки  позитивні емоції. Готовий? Запрошую до ранкової руханки!

 ЯДС

Як вважаєш чи можливо створити веселковий настрій? 

Переглянь, будь ласка, мультфільм.

-Чи сподобався мультфільм? Чим саме?

-Який настрій у тебе після перегляду мультфільму?

-Який настрій був у ослика?

-Якого кольору був навколишній світ? Чому?

-Що вплинуло на настрій ослика?

-Як ти розумієш вислів " добро завжди породжує добро" на прикладі даного мультфільму? 

-Скільки тварин були б у поганому настрої, якби хлопчик не проявив добро? 

-Чи змінився світ довкола після гарного вчинку хлопчика? Як саме?

-Зазвичай, усім хочеться, щоб кожен день минав весело, цікаво, щасливо. Що потрібно для цього? Напевно, щоб ніхто не зіпсував настрою, тобто не образив, не обізвав, не повідомив поганих новин. Ми легко помічаємо, який настрій у тих, хто поруч із нами, бачимо його на обличчі, у поведінці, вчинках, під час розмови.

Гра "Покажи настрій"

Злякайся як:

-зайчик, який побачив вовка;

-дитина, яка загубилась.

Зрадій як:

-цуценятко, яке побачило маму;

-два товариші після розлуки.

Насупся як:

- дощова хмарка;

-учень, якого образили.

Розсердься як:

- дитина, в якої забрали  іграшку;

-розбишака, який бешкетує.

А зараз подумай і скажи, чи  є предмети, здатні поліпшувати  твій настрій ? ( наприклад: морозиво, нова іграшка, гойдалка, тощо)

А чи може веселка поліпшити настрій? Я вважаю, що так. Оскільки веселка - це явище, котре ми можемо спостерігати на небі не досить часто,- у багатьох дітей і навіть дорослих веселка викликає радість та веселий настрій. Люди, зазвичай, радіють, побачивши її. 

А зараз настав час опраювати сторінку 54, що у зошиті з ЯДС.

Впевнена, що ти гарно впорався із завданнями, тому зараз я пропоную тобі переглянути захоплююче відео, у котрому ти побачиш, як виглядає веселка з висоти.  Це просто неймовірно красиво!

 

 

Влаштуй перерву. Заспівай веселкову пісеньку.

 

Українська мова

Пригадай, які види речень за метою висловлювання ти знаєш. ( Розповідні, питальні,  спонукальні ) Чи вмієш ти їх розрізняти, дізнайся, зігравши у гру

А зараз пригадай дещо про текст та дізнайся, що таке заголовок разом із Мовкою та Суржиком.

Чудово!  А зараз опрацюй сторінки 68-69, що у букварику. 

Приготуйся попрацювати у зошиті. Пам'ятай, як варто сидіти під час письма.

Уважно та дуже старанно спиши текст у зошит. Не забудь про заголовок.

 Пропоную відпочити протягом 15 хвилин.

Фізкультхвилинка для очей.

 

Математика

Продовжуємо працювати над повторенням вивченого матеріалу.

Спробуй усно виконати  цікаві математичні задачі. Будь уважним.



Виконай завдання з картки. №1, 2, 4- письмово. № 3- усно.

 Якщо виникають труднощі з виконаннями будь-яких завдань, пам'ятай- ти завжди можеш звернутись до мене за допомогою чи поясненням, відправивши мені голосове повідомлення у viber. Я завжди готова прийти тобі на допомогу.

Влаштуй собі перерву. Порухайся.


Образотворче мистецтво 






 Як завжди, чекаю твоїх робіт у viber.

Гарного дня!



Немає коментарів:

Дописати коментар

  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...