четвер, 30 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 30.04

Доброго ранку!!! Хочу розпочати наш новий день з повідомлення про іменинників! Нещодавно свої дні народження відсвяткували аж двоє  наших хлопчиків- Ломов Нікіта та Пілецький Рома!!! А сьогодні день народження святкує Антонюк Діма!!! Вітаємо вас, дорогі наші однокласники!!!

 З днем народження вітаю!

Хай буде все, як ти бажаєш,

Твій настрій буде хай казковим,

Життя цікавим і чудовим.


Бажаю успіхів в навчанні

І перемог в усіх змаганнях,

Пригод веселих, друзів гарних,

Багато світлих днів безхмарних!

Ця пісенька для вас,  любі наші іменинники!!! 

Переходимо до навчання! 

ЯДС

Вчора ти переглянув відео, у котрому проростали зерна. Сьогодні пропоную розпочати зі ще одного чудового відео про ріст рослин. Гадаю, що переглядаючи такі сюжети, ти ще більш бережливо захочеш ставитись до рослин, ніколи не захочеш зашкодити їм чи зробити боляче.

Уважно прослухай відео -урок  від чудової вчительки з міста Полтави Нелі Миколаївни, виконай усі запропоновані завдання ( включно із завданнями з української мови, математики та спробуй виготовити запропоновану аплікацію, підписавши всі відомі тобі органи рослини ) 

 

Опрацюй сторінки 47-48 у зошиті ЯДС.

Українська мова

Опрацюй сторінки 61- 62, що у букварику і ти дізнаєшся ім'я однієї з найвідоміших українських поетес та трішки познайомишся з її творчістю.

Зіграй у гру. Запиши слова у зошит.

 Ще одна цікава вправа. Виконай її письмово, працюй з нового рядка.

Перерва 15 хвилин.


Математика 

Математична розминка

  Далі приготуйся попраювати у зошиті. 

Після запису, котрий ти зробив на уроці у Нелі Миколаївни, відступи 1 клітинку вниз, запиши всі непарні числа від 30 до 46 

У новому рядку  відрахуй чотирнадцять клітинок- запиши цифру 1 ( перше завдання )

Довжина відрізка АВ дорівнює 10 см. Побудуй у робочому зошиті відрізок СD, коротший від відрізка АВ на 6 см, і відрізок ОР, довший за відрізок CD на 3 см.

Перевір правильність виконання.

 

Оскільки ти чудово попраював, на тебе чекає ще  одна математична гра . Успіхів! 

 

Оскільки завтра вихідний, я вирішила об'єднати ЯДС ( технології ) та образотворче мистецтво, тому аплікація, котру пропонує виготовити Неля Миколаївна - це єдина творча робота на цьому тижні.

Доречі на блозі вже опублікована сторінка (Навіщо ми їмо), на котрій є відео-фільм з вашими творчими роботами за минулий тиждень. Такий же фільм хочу зробити за цей тиждень, тому не ігноруй творче завдання)))

Гарних вихідних!  

середу, 29 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 29.04 

Привіт, маленьким розумницям та розумникам! Як настрій сьогодні? Готові трішки позайматись, щоб збагатити знання, та удосконалити свої вже набуті навички? Тоді прошу до ранкової руханки.

ЯДС ( природнича галузь)

Слухання і обговорення казки.

У лісі під Кущиком народився маленький Зайчик.
Потоваришував Зайчик із Кущиком. Разом вони раділи Сонечку, що дарувало їм тепло, світло. Раділи свіжому подиху Вітру, завдяки якому їм так легко дихалося, Дощику, котрий давав пити Кущику та іншим рослинам.   Кущик дякував Земельці, що давала йому поживні речовини, дякував їй і Зайчик за те, що на ній зростали рослини, якими він так полюбляв ласувати. Мріяли друзі разом побувати у казковій Підземній країні.

Почув їх бажання Чарівник. Він відрядив друзів у казкову країну.

- Ой- ой, - закричали Зайчик із Кущиком.- Нам немає чим дихати. Тут дуже темно! Нам холодно! Тут немає водички,  а ми хочемо пити! Нам немає що їсти! Ми хочемо додому!- заплакали Зайчик із Кущиком.

Повернув їх чарівник у рідний ліс. Відтепер вони ще більше раділи Сонечку, Земельці, Вітру та Дощику.

 -Про що йдеться у казці?

-Чому Зайчик і Кущик не захотіли залишатися у казковій Підземній країні? 

-Чого забракло друзям у цій країні?

-Чи були там всі умови, необхідні для життя друзів? 

-Що необхідно для життя Зайчику і Кущику? 

( повітря, вода, їжа, тепло, світло) 

Без сонячного тепла та світла рослини не ростуть. Рослинам потрібні земля, повітря, вода. Щоб рослини були красивими, добре росли і цвіли, їх потрібно підгодовувати спеціальними добривами. А також їм потрібні наші турбота і любов.  

Тепер закріпи свої знання, зігравши у цікаву гру.

Переглянь відео і ти побачиш,  як проростають різні рослини з  маленької насінинки, і впевнишся у тому, що вони поводяться  як справжні живі організми.


Опрацюй зошит на сторіночці 46.  

Дослід  "Пророщування насіння" також виконай, упевнена, що тобі сподобається. Доречі, проростити можна будь-яку рослину, насіння якої в тебе знайдеться вдома.  Коли насіння проросте зможеш поділитись фотографіями з друзями. Тому бажано фотографувати проростання на різних етапах, і обов'язково вказувати на фото термін ( за скільки днів з'явився той чи інший результат). Успіхів!  

Влаштуй перерву 15 хвилин

 Українська мова. 

Переглянь відео-урок, опрацюй всі запропоновані завдання. 

Обери будь-який текст із відео-уроку та запиши його у зошит. Не забудь, зачин, основну частину та кінцівку починай писати з абзацу.

 Читання для допитливих! 

 

 Відпочинь!


Математика

 Приготуйся попрацювати у зошиті.

Каліграфічна хвилинка

29 04

Математичний диктант 

Запиши   цифрами числа : п'ятнадцять, п'ятдесят один, шістнадцять, шістдесят, сорок дев'ять, дев'яносто чотири.

З нового рядка запиши усі ПАРНІ числа від 55 до 67.

З нового рядка запиши усі КРУГЛІ числа від 15 до 82.

Склади і запиши нерівності.


Запиши у зошит та обчисли математичні вирази.

Пограємо? Допоможи Мальвіні та Буратіно розв'язати життєві задачі.

 Англійська мова

 За розкладом у тебе сьогодні є англійська мова. Не забудь відвідати сайт свого вчителя  та виконати усі необхідні завдання.

Валентина Борисівна  

Олександра Олександрівна

вівторок, 28 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 28.04

Доброго ранку, мої маленькі друзі. Сподіваюсь, що ви сьогодні маєте гарний настрій та вже готові до нового навчального дня. Якщо так- запрошую до руханки.

ЯДС ( фізкультура ) 

Виконай вправи з м'ячем, котрі пропонуються у відео. Буду вдячна за відеосюжет.

Українська мова 

Для початку пропоную гру https://learningapps.org/1281694

 Сьогодні на уроці ти дізнаєшся, що таке близькі за значенням слова. 

Скажи, хто такий першокласник?  Вірно. Це дитина, котра навчається у першому класі. 

Як іншими словами можна назвати першокласника? (Учень, школяр). Це саме такі слова, котрі звучать і пишуться по-різному, але при цьому дуже близькі за значенням. Такі слова люди використовують для того, щоб урізноманітнити, прикрасити  свою мову. 

Опрацюй сторінку 60, що у  підручнику.

 Попрацюй у зошиті


 Математика 

Сьогодні на уроці ми попрацюємо над повторенням та закріпленням вже отриманих знань з математики. 

Отож, приготуйся працювати у зошиті.

Каліграфічна хвилинка

28 04 

Математичний диктант.

У новому рядку запиши:

- всі числа від 57 до 64;

У новому рядку запиши:

-  всі числа від 32 до 25;

У новому рядку запиши: 

- суму чисел 33 і 33;

-різнию чисел 99 і 9;

-сусідів числа 55;

-число, котре містить 7 дес. 9 од.;

Обчисли рівності та розв'яжи задачі на різнецеве порівняння.  Пам'ятай ! Якщо у запитанні є слова "на скільки"- це задача на різнецеве порівняння, тому в умові задачі матиме місце порівняльна дужка. Кошики нумеруємо римськими цифрами. 

 

Пригадай правило! Щоб дізнатись на скільки одне число більше або  менше за інше потрібно від більшого числа відняти менше число.

Дякую за роботу! ! !  До завтра! 


понеділок, 27 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 27.04

Доброго ранку, діти! Ось і промайнули вихідні дні і нам з вами знову настав час поринути у світ навчання. 

Мені надзвичайно приємно отримувати від вас голосові чи відеоповідомлення, про  те як ви скучили за мною та школою, отримувати малюнки, адресовані особисто мені (портрети, букети, листівки тощо)ДУЖЕ-ДУЖЕ СУМУЮ за вами теж!!! Будемо вірити, що все буде добре і скоро повернемось на навчання у школу. 

Прошу на ранкову руханку!!!

ЯДС ( мовно- літературна галузь )

Відгадайте загадку 

-Що воно таке ?

Дихає, росте,

Живиться, розмножується,

А ходити- не ходить.

 

Так, це рослини. Отже, на цьому тижні ми зазирнемо у незвичайний світ рослин. Ти дізнаєшся, що дають нам рослини, що потрібно рослинам для життя, чому рослини варто оберігати і чи існувало б життя без рослин.

 

Уважно переглянь відео.

Яку необхідну для нашого життя речовину виділяють рослини?

Про яку користь від рослин ще йшлося у відео?

-Отже, рослини мають величезне значення у житті людини. 

Як ти вважаєш, скільки рослин на Землі? Їх дуже багато, близько 400 000 видів). Науковці вирішили їх згрупувати. 

Опрацюй завдання 1, 2 на ст. 45.   

 

ЯДС ( математика )  

Сьогодні на уроці я пропоную згадати відомі геометричні фігури, та види ліній та інші поняття  ( пряма, крива, ламана, відрізок, промінь, точка )

Перейди за посиланням та зіграй у цікаву гру

https://learningapps.org/3877487 

 Графічний диктант 

 Диктує дорослий, використовуючи слова "праворуч", "ліворуч", "вверх" чи "вниз".  Наперед зображення метелика дитині бажано не показувати, краще сказати, що ви не знаєте, що має вийти, це "підігріває" їх інтерес Зазвичай, дітям таке завдання дуже подобається...  

Приготуй аркуш паперу в клітинку, чи працюй у робочому зошиті але на новій сторінці ( для цього завдання потрібно чимало місця )

 

 Розмалюй метелика по клітинках за власним бажанням.

Усно опрацюй завдання 3, що на стор. 45 зошита ЯДС. 

 

Влаштуй перерву 15 хв. 


Українська  мова 

Прочитай тексти, дай відповіді на запитання. Якщо складно відповісти-  перечитай  ще.


 Знайди у тексті речення, у котрих  написано, де і коли зацвітає мати-й-мачуха. Запиши їх у зошит. Підкресливши однією лінією, познач літери, котрі  позначають приголосні тверді звуки.

  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...