пʼятницю, 3 квітня 2020 р.
четвер, 2 квітня 2020 р.
Дистанційне навчання 02.04
Доброго ранку, друже! Як твій настрій сьогодні? Ти готовий до навчання ? Тоді вперед!!!
Ранкова гімнастика.
ЯДС (СЗО/ГІО)
Переглянь відео.
На які великі групи поділяють всі продукти харчування?
Що таке вітаміни?
Навіщо вони потрібні людині?
Про які корисні та багаті на вітаміни продукти йшлося у відео?
Які з них ти полюбляєш? А які ні?
Як поводяться за столом ( назви всі правила)
Харчування — необхідна
умова нашого життя. Без їжі людина не може жити. З їжею ми отримуємо речовин,
необхідні для нормального росту та розвитку. Їжа забезпечує наш організм
енергією, яка міститься в продуктах харчування. Дітям їжа потрібна не тільки,
щоб рухатися, працювати. Вона потрібна їм також для того, щоб вони виросли
міцними та здоровими. Для цього ми маємо вживати різноманітну їжу. Харчуватися
4 — 5 разів на день. Продукти харчування мають бути корисними та свіжими.
Є продукти корті шкодять організму, хоча нам видаються доволі безпечними та смачними: запам'ятай їх, та спробуй вживати якнайменше. Перейди за посиланням, разом із дорослими перегляньте та обговоріть презентацію.
— А ви любите смачненько поїсти?
— Якими є ваші улюблені страви?
— Що готують ваші мами?
— Смачно готувати — це велика майстерність. Українці завжди славилися смачною кухнею.
— Запрошую вас створити нову телепередачу «Класний кухар!»
Для цього поділись рецептом своєї улюбленої корисної (!) страви. Можна просто відрекламувати страву, знявши відео, у якому ти розповіси не лише чим ця страва тобі подобається та чим вона корисна але і поділишся її рецептом. Доречі, було б чудово, зняти відео під час її приготуванння. Попроси маму підготувати необхідні продукти та допомогти тобі у приготуванні! На виконання цього завдання я даю тобі цілий тиждень, тобто до наступного четверга. Відео обіцяю вискласти на блог! Це і буде наш канал з телепередачею "Класний кухар"! З нетерпінням чекаю на твій рецепт!
Математика
Приготуй зошит, ручку.
Сьогодні, другий день квітня, отож, подумай, якою буде каліграфічна хвилинка?
Відступи 4 клітинки від попередньої роботи і пропиши
02 04
Уважно переглянь відео до 8 хвилини 20 секунд. Під час перегляду, зупиняй відео та працюй у зошиті , виконуючи всі запропоновані завдання. Задачу запиши, використовуючи ключові слова, а не схему! ( як показано у відео)
Було- ? п.
Зайшло - 5 п.
Стало -17 п.
Щоб закріпити знання, зіграй у математичну гру. Перейди за посиланням.
https://learningapps.org/10185731
На наступному уроці тобі потрібно буде попрацювати з букварем Галини Іваниці частина 2 ( попроси дорослих завантажити електронну версію цього підручника).
А поки відпочинь, переглянувши цікавий та корисний мультфільм
Українська мова
На ст. 45 букваря розглянь малюнок, що ти бачиш ? Дай повну відповідь. ( 3-4 речення )
Склади і запиши у робочий зошит одне речення ( за малюнком з підручника)
Опрацюй перше завдання, що на сторінці 46.
Запам'ятай ! Розмова між двома або кількома особами називається ДІАЛОГОМ.
Попроси дорослих допомогти тобі скласти діалог за кожним із трьох малюнків !
Молодці ! Впевнена, у вас все вийшло!
Читання в особах.
Під час читання в особах, люди "перевтілюються" у героя вірша чи оповідання і читають тільки його або її слова. Попроси дорослих допомогти тобі почитати вірш "Про блискавку та грім" (Ст.46). Читання буде незвичайним , ви на кілька хвилин станете акторами, які зіграють роль тата і донечки. Повір, таке читання набагато цікавіше, аніж звичайне. І не забувай про інтонацію, адже ти - актор!!!) Отож, спробуєш? Не забудь ввімкнути відеокамеру, я залюбки перегляну, як у вас це вийшло. Хоча впевнена, що ви - неперевершені актори!
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
У робочий зошит спиши 1 речення з цього вірша на свій вибір.
Образотворче мистецтво
Перейди за посиланням та обери весняні квіти, які ти хочеш намалювати сьогодні. А можливо тобі і інструкції не знадобляться? Можливо ти хочеш намалювати інші весняні квіти ? Або ж взагалі не квіти, а, скажімо, весняний пейзаж? Я не буду тебе обмежувати у твоїй творчості і з нетерпінням чекатиму ваші фото з малюнками.
https://pustunchik.ua/ua/treasure/draw/risuyem-vesenniye-tsvety?fbclid=IwAR0BGBW3xhQyoRSAgqKDWMOgRhqZwX4BCth-ejS7k0TqJmGB8ziVu70UJbo
Вдалого тобі дня!!!
середу, 1 квітня 2020 р.
Доброго ранку, мої дорогі дітки! Сподіваюсь, сьогодні ми з вами попрацюємо не менш старанно аніж вчора, адже ви вже виспались, поснідали і знову готові до роботи!
Запрошую до ранкової зарядки!
Збадьорились? Тоді запрошую на перший урок.
1. Я досліджую світ
1.1Преглянь будь ласка відео та уважно послухай, що особливого відбувається в житті тварин навесні.
1.2Дай відповіді на запитання:
- Які турботи у житті тварин з'являються навесні?
-Хто з тварин одним із перших виходить із зимової сплячки. Чому?
-Коли прокидаються гризуни?
- Як називається явище, при якому тварини змінюють зимове тепле хутро на більш легке?
-Які тварини змінюють забарвлення хутра?
- Як зимують кажани?
- Як доглядають новонароджених дитинчат вовки, лисиці, лосі, зайці, білочки?
- Які птахи прилітають першими?
- Чому навесні птахи змушені поспішати?
- Навіщо птахи будують гнізда? Із чого вони, зазвичай, це роблять?
1.3 Опрацюй сторінку 34 робочого зошита.
Перепочинь!
2. Математика
2.1 Перейди за посиланням та зіграй у математичну гру на поторення вивченого.
https://learningapps.org/9665983
2.2 У підручнику опрацюй разом із дорослими ст. 183 Урок 92.
Запам'ятай числа кожного десятка ! Наприклад, числа третього десятка це - 21,22,23,24,25,26,27,28,29,30.
Пригадай !Перше число у кожному двоцифровому числі, означає кількість у ньому десятків, а друге- кількість одиниць.
Отож, якщо пригадав/ пригадала спробуй усно виконати № 2 на ст. 184
2.3 Тепер попрацюємо у зошиті. Сьогодні 1 квітня. Почався новий весняний місяць. За рахунком від Нового року, цей місяць вже четвертий. Тому, відступивши вниз 4 клітинки, напишемо каліграфічну хвилинку:
-01 04 ( весь рядок )
Математичний диктант, відступивши 1 клітинку вниз, запиши:
- число, яке містить 7 дес. 5 од.;
- число, у складі якого 3 дес. 2 од.;
- число, котре є наступним для числа 25,;
- сусідів числа 41;
- найбільше двоцифрове число.
У наступному рядку запиши всі числа шостого десятка у порядку зростання.
Молодець! Перепочинь з веселою фізкультхвилинкою!
Продовжимо? № 3 та № 4 виконай письмово. А №5 та №6 усно.
Дякую за роботу !
Відпочинь!
Переглянь цікавий та корисний мультфільм.
3. Українська мова
Прочитай оповідання Олександра Копиленка
САДИ ЦВІТУТЬ
Оповідання
Неначе густим молоком облиті фруктові дерева. Ось виструнчились у весняному святковому вбранні вишні, сливи, черешні, груші. І очей від них не одведеш! Тягне до них, підійдеш, милуєшся і не намилуєшся. Очі радіють, душа радіє.
Радість і для невтомних трудівниць — бджіл. Снують вони по квітах, перелазять моторно з однієї квітки на другу, щоб швидше набрати меду. А набравши,— одна, друга зриваються з квітів, і, ніби золоті шнурочки простяглися в повітрі, мчать бджілки до своїх хаток-вуликів. Швидко треба скласти солодкий прозорий мед у стільники і повернутись за новою маленькою порцією меду. Адже це перший весняний взяток. Поспішати треба!
Здається, тихо гудуть розквітлі дерева, коли бджоли, джмелі, якісь мушки кружляють над ними.
А на землі синьоокі проліски, перші фіалки соромливо піднімають голівки і сила-силенна вже справжніх весняних квітів.
Недаром же цей місяць зветься — квітень.
-Який настрій має це оповідання на твою думку? Спробуй прочитати ще раз, звертаючи увагу на розділові знаки та виразність.
Розгорни зошит, уважно та старанно спиши перші 3 речення.
Обери будь-яке слово для звукового аналізу. Випиши його, познач звуки, поділи на склади, постав наголос, підрахуй і порівняй кількість букв, звуків та складів.
Не забудь сфотографувати свої роботи та відправити мені для перевірки.
Якщо виникають труднощі, при виконанні будь-яких завдань, звертайся. Завжди рада допомогти!
Дякую за роботу! Вдалого дня!
вівторок, 31 березня 2020 р.
Дистанційне навчання 31.03
Доброго ранку, любі друзі! Сподіваюся, що ви сьогодні добре виспались і прокинулись у бадьорому настрої!
Тоді запрошую вас на веселу зарядку
Ну як? Сподіваюсь тобі сподобалось! Настав час попрацювати.
1. Я досліджую світ
На цьому тижні ми з вами працюватимемо над темою "Весняна мозаїка"
Отож ви обов'язково:
• поміркуєте, що може свідчити про прихід весни;
• дізнаєтесь, як живуть тварини і рослини навесні;
• ознайомитеся з весняними традиціями;
ПРИКМЕТИ ВЕСНИ
Із настанням весни тане сніг, і природа оживає. Земля вкривається зеленою травою, з’являються перші квіти, молоде листя на кущах, деревах.
• В якій частині малюнка зображено весну?
• Як ви про це здогадалися?
• Які кольори переважають у природі навесні?
• Що ви уявляєте, коли думаєте про весну?
• Як змінюється погода навесні?
• Які звуки супроводжують весну?
Березень, квітень, травень — це весняні місяці.
ЯК ПРИХОДИТЬ ВЕСНА
Зустрілись якось на кущі глоду дві сойки. Одна каже:
— Ну й холоднеча! Забарилася весна, не йде до нас.
А друга їй:
— Напевно, десь у снігу загрузла, не добереться ніяк.
І справді, розгулялась наостанку зима. То лютим вітром подме, то віхолу напустить — жбурляє пригорщами снігу. То затягне небо густими хмарами — ясному сонечку годі й пробитися. Сутужно птахам, важко в такий час відшукувати їжу.
Перша сойка каже:
— Щоранку сиджу на верхівці дуба, все весну виглядаю.
— І я, — мовить друга, — вже всі очі видивила. Моя сосна вища за твій дуб. Вона і на пагорку стоїть — однак не видно весни.
— І дарма ви там сидите, — почувся нараз тоненький голосок.
Озирнулися пташки, бачать: коло пенька вистромився з-під снігу пролісок. Зелененький, тендітний такий і киває до них білою голівкою:
— Ви краще на землю подивіться!
Глянули сойки на землю, а воно й справді: проліски на снігу то тут, то там видніють.
Ось як непомітно весна підкралася!
Олег Буцень
Пригадай ознаки весни. Переглянь відео
Попрацюй у зошиті на ст. 33
Українська мова
Уважно прочитай вірш Н. Красоткіної
- Які почуття у тебе викликає вірш?
-Чим прекрасна весна на твою думку?
-Які пестливі форми слів використав автор у вірші? ( сонечко, пташечка)
-Чому на твою думку автор використовує такі пестливі форми слів?
-Яке твоє особисте ставлення до цієї пори року? Чим вона тобі подобається ? А чим ні?
Уважно та старанно перепиши вірш у зошит. Сфотографуй роботу, відправ мені у viber.
Настав час для веселої руханки
Продовжимо працювати.
Запам'ятай назви весняних місяців!
Гра "Добери схему"
Прочитай кожен з віршів.
Уважно розглянь малюнкові схеми до них.
Який з цих віршів тобі сподобався найбільше і чому?
Спробуй за допомогою схеми вивчити один з віршів напам'ять. Обов'язково зніми відео для мене, я залюбки послухаю твоє читання!
3. Математика
Прочитай словами числа 20,30,40,50,60,70,80,90.
Пригадай, як називаються числа, у розряді одиниць яких стоїть нуль. ( круглі числа )
Приготуйся попрацювати у робочому зошиті.
Пам'ятаєш віршик ?
Зошит свій я розгортаю......
Для тих, хто забув, нагадаю:
Зошит свій я розгортаю,
Навскоси його кладу,
Ручку я ось так тримаю,
Сяду рівно не зігнусь,
До роботи я берусь!
Сьогодні 31 березня, тому, відступивши 4 клітинки вниз від попередньої роботи, напишемо каліграфічну хвилинку.
- 31 03 ( весь рядок до кінця!)
Математичний диктант ( диктують дорослі )
-Запиши число, що містить 1 дес. 9 од.
- Запиши найменше кругле число
- Запиши число, яке має 10 дес.
- Запиши число, яке передує числу 17
- Збільши число 30 на 1 дес. Запиши результат.
-Зменши число 30 на 1 дес. Запиши результат.
-Запиши суму двох останніх записаних тобою щойно чисел.
Опрацюй урок 81 з підручника, що на ст. 162-163 ( № 1,2,3,5 усно, №4 письмово )
З нетерпінням чекаю фото ваших робіт! До завтра!
понеділок, 30 березня 2020 р.
Доброго ранку, мої любі учні!
Я вітаю вас з початком нового робочого тижня. Обіцяю багато цікавого під час нашої спільної роботи!😃
Пам'ятай, це зараз дуже важливо!!!!!
1. Розпочнемо наш ранок веселою зарядкою
2 Математика
2.1Для повторення матеріалу переглянь відео
Розгорни зошит, приготуйся до роботи.
2.2 Каліграфічна хвилинка . Сьогодні 30 березня, отож відступивши 4 клітинки від попередньої роботи пропиши цифрами 30 03
2.3 Математичний диктант ( диктують дорослі )
- запиши число, яке складається із 3 десятків;
-запиши число, яке має 6 десятків;
-запиши число, яке містить 2 десятки;
-запиши цифрами число сімдесят;
запиши цифрами число сорок;
-запиши суму чисел 20 і 30;
запиши різницю чисел 80 і 70.
2.4 Розв'яжи задачу
Підказка. Короткий запис умови
Принесла - 20п.
З'їли- ?п.
Залишилось-11п.
2.5 Фізкультхвилинка
2.6 Попрацюй за підручником ст. 160-161 ( 1,2,3 - усно, 5,6- письмово )
3.Українська мова
3.1Прослухай відео та пригадай, які види речень ми вивчали.
3.2Прочитай текст. Проаналізуй. Скільки у ньому речень?
Які вони?
3.3Уважно спиши текст у зошит рукописними літерами.
3.3Підкресли:
- однією лінією - слова -назви;
-двома лініями- слова дії;
-хвилястою лінією - слова ознаки;
-обведи службові слова у тексті.
3.4 Випиши слово - зашелестів, зроби звуковий аналіз слова, поділи на склади, постав наголос, порахуй і запиши кількість букв, звуків та складів у слові.
3.5 Фізкультхвилинка
3.6 Переглянь відео, виконай запропоновані завдання
Якщо під час виконання завдань виникнуть будь- які запитання - я залюбки відповім у голосовому повідомленні Viber.
Виконавши роботу, не забудь сфотографувати та надіслати її мені для перевірки 😉
До нових зустрічей!!!
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...