пʼятницю, 3 квітня 2020 р.

 Дистанційне навчання 03.04

Доброго ранку, друже ! Сподіваюсь, ти сьогодні у доброму гуморі і вже готовий до навчання. 

Спробуй порухатись під веселу мелодію.   Чудово бадьорить!

 

ЯДС (природознавство)

Переглянь відео, дай відповіді на запитання. 

 

 

-Чим живляться рослини?

-На які 3 види можна поділити всі рослини? 

- Чи відрізняються трави від дерев та кущів? 

- А чим кущі різняться з деревами?

-З чого починає свій розвиток рослина? 

-Що утворюється, коли насінинка потрапляє у грунт?

-З яких частин складається рослина?

Оскільки зараз весна, хочу познайомити тебе з первоцвітами України. Подумай, чому у них саме така назва- ПЕРВОЦВІТИ? З яких двох слів утворилось це слово? Так, це квіти, які зацвітають навесні першими.

Гіацинт
 Пролісок
Крокус або шафран
 Підсніжник
Конвалія
До первоцвітів потрібно ставитись особливо бережно. Переглянь відео і ти зрозумієш чому.

Опрацюй зошит "Я досліджую світ" на ст.35-36

Українська мова

Попрацюй у букварику на сторінці 47. 

Вчора ви чудово впоралися з читанням в особах. Сподіваюсь, вам сподобалось? Мені ваші відео дуже сподобались. Спробуйте прочитати в особах веснянку. Читайте виразно, звертаючи увагу на розділові знаки.

У зошит  уважно та каліграфічно спиши народне прислів'я, що у верхній частині сторінки.

З нового рядка перепиши речення, що записане рукописними літерами у нижній частині сторінки.

У новому рядочку випиши слово прислів'я. Зроби звуковий аналіз, поділи на склади, постав наголос.

А тепер уважно розглянь малюнки і спробуй скласти невелику розповідь про пригоду, яка трапилась з дітками. Впораєшся? Не забудь ввімкнути відеокамеру та поділитися твоєю розповіддю зі мною.

ЯДС (технології)

Перейди за посиланням, переглянь відео та обери тваринку, яку сьогодні хочеться виготовити. Не забудь зробити фото для мене!

https://www.facebook.com/watch/?ref=saved&v=563855911096549

Гарних вихідних!!!

 

 


четвер, 2 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 02.04

Доброго ранку, друже! Як твій настрій сьогодні? Ти готовий до навчання ? Тоді вперед!!!

Ранкова гімнастика.

 

 ЯДС (СЗО/ГІО)

 

Переглянь відео.

 

На які великі групи поділяють всі продукти харчування?

Що таке вітаміни?

Навіщо вони потрібні людині?

Про які корисні та багаті на вітаміни продукти йшлося у відео? 

Які з них ти полюбляєш? А які ні?

Як поводяться за столом ( назви всі правила)

Харчування — необхідна умова нашого життя. Без їжі людина не може жити. З їжею ми отримуємо речовин, необхідні для нормального росту та розвитку. Їжа забезпечує наш організм енергією, яка міститься в продуктах харчування. Дітям їжа потрібна не тільки, щоб рухатися, працювати. Вона потрібна їм також для того, щоб вони виросли міцними та здоровими. Для цього ми маємо вживати різноманітну їжу. Харчуватися 4 — 5 разів на день. Продукти харчування мають бути корисними та свіжими.
 Є продукти корті шкодять організму, хоча нам видаються доволі безпечними та смачними: запам'ятай їх, та спробуй вживати якнайменше. Перейди за посиланням, разом із дорослими перегляньте та обговоріть презентацію.


— А ви любите смачненько поїсти?

— Якими є ваші улюблені страви?

— Що готують ваші мами?

— Смачно готувати — це велика майстерність. Українці завжди славилися смачною кухнею.

— Запрошую вас створити нову телепередачу «Класний кухар!»

Для цього поділись рецептом своєї улюбленої корисної (!) страви. Можна просто відрекламувати страву, знявши відео, у якому ти розповіси не лише чим ця страва тобі подобається та чим вона корисна  але і поділишся її рецептом. Доречі, було б чудово, зняти відео під час її приготуванння. Попроси маму підготувати необхідні продукти та допомогти тобі у приготуванні! На виконання цього завдання я даю тобі  цілий тиждень, тобто до наступного четверга. Відео обіцяю вискласти на блог! Це і буде  наш канал з телепередачею "Класний кухар"! З нетерпінням чекаю на твій рецепт!

Математика 

Приготуй зошит, ручку. 

Сьогодні, другий день квітня,  отож, подумай, якою буде каліграфічна хвилинка?

Відступи 4 клітинки від попередньої роботи і пропиши 

02 04

Уважно переглянь відео до 8 хвилини 20 секунд. Під час перегляду, зупиняй відео та працюй у зошиті , виконуючи всі запропоновані завдання. Задачу запиши, використовуючи ключові слова, а не схему! ( як показано у відео)

Було- ?  п.

Зайшло - 5 п.

Стало -17 п.

 

 

Щоб закріпити  знання, зіграй у математичну гру. Перейди за посиланням.

https://learningapps.org/10185731

На наступному уроці тобі потрібно буде попрацювати  з букварем Галини Іваниці  частина 2 ( попроси дорослих завантажити електронну версію цього підручника).

 А поки відпочинь, переглянувши цікавий та корисний мультфільм

 

Українська мова 


На ст. 45  букваря розглянь малюнок, що ти бачиш ? Дай повну відповідь.  ( 3-4 речення ) 

Склади і запиши  у робочий зошит одне речення ( за малюнком з підручника)

Опрацюй перше завдання, що на сторінці 46. 

 Запам'ятай ! Розмова між двома або кількома особами називається ДІАЛОГОМ.

Попроси дорослих допомогти тобі скласти діалог за кожним із  трьох малюнків ! 

Молодці ! Впевнена, у вас все вийшло! 

Читання в особах. 

Під час читання в особах, люди  "перевтілюються" у героя вірша чи оповідання і читають тільки його або її слова. Попроси дорослих допомогти тобі почитати вірш "Про блискавку та грім" (Ст.46). Читання буде незвичайним , ви на кілька хвилин станете акторами, які зіграють роль тата і донечки.  Повір, таке читання набагато цікавіше, аніж звичайне. І не забувай про інтонацію, адже ти - актор!!!) Отож, спробуєш? Не забудь ввімкнути відеокамеру, я залюбки перегляну, як у вас це вийшло. Хоча впевнена, що ви - неперевершені актори! 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

У робочий зошит спиши  1 речення з цього вірша на свій вибір.  

Образотворче мистецтво

 

Малюємо весняні квіти


Перейди за посиланням та обери весняні квіти, які ти хочеш намалювати сьогодні. А можливо тобі  і інструкції не знадобляться? Можливо ти хочеш намалювати інші весняні квіти ? Або ж взагалі не квіти, а, скажімо, весняний пейзаж? Я не буду тебе обмежувати у твоїй творчості і з нетерпінням чекатиму ваші фото з малюнками. 

https://pustunchik.ua/ua/treasure/draw/risuyem-vesenniye-tsvety?fbclid=IwAR0BGBW3xhQyoRSAgqKDWMOgRhqZwX4BCth-ejS7k0TqJmGB8ziVu70UJbo

Вдалого тобі дня!!! 


     






середу, 1 квітня 2020 р.

Доброго ранку, мої дорогі дітки! Сподіваюсь, сьогодні  ми з вами попрацюємо не менш старанно аніж вчора, адже ви вже виспались, поснідали і знову готові до роботи! 

Запрошую до ранкової зарядки!

Збадьорились? Тоді запрошую на перший урок. 

1. Я досліджую світ

1.1Преглянь будь ласка відео та уважно послухай, що особливого відбувається в житті тварин навесні. 

 


1.2Дай відповіді на запитання:

-  Які турботи у житті тварин з'являються навесні?

-Хто з тварин одним із перших виходить із зимової сплячки. Чому?

-Коли прокидаються гризуни?

- Як називається явище, при якому  тварини змінюють зимове тепле хутро на більш легке?

-Які тварини змінюють забарвлення хутра? 

- Як зимують кажани?

- Як доглядають новонароджених дитинчат вовки, лисиці, лосі, зайці, білочки?

- Які птахи прилітають першими?

- Чому навесні птахи змушені поспішати?

- Навіщо птахи будують гнізда? Із чого вони, зазвичай, це роблять?

1.3 Опрацюй сторінку 34 робочого зошита. 

Перепочинь! 


2. Математика

2.1 Перейди за посиланням та зіграй у математичну гру на поторення вивченого. 

https://learningapps.org/9665983

2.2 У підручнику опрацюй разом із дорослими ст. 183 Урок 92. 

Запам'ятай числа кожного десятка ! Наприклад, числа третього десятка це - 21,22,23,24,25,26,27,28,29,30. 

Пригадай !Перше число у кожному двоцифровому числі, означає кількість у ньому десятків, а друге- кількість одиниць. 

Отож, якщо пригадав/ пригадала спробуй усно виконати № 2 на ст. 184

2.3 Тепер попрацюємо у зошиті. Сьогодні 1 квітня. Почався новий весняний місяць. За рахунком від Нового року, цей місяць вже четвертий. Тому, відступивши вниз 4 клітинки, напишемо каліграфічну хвилинку:

-01 04 ( весь рядок )

Математичний диктант, відступивши 1 клітинку вниз, запиши:

- число, яке містить 7 дес. 5 од.;

- число,  у складі якого 3 дес. 2 од.;

- число, котре є наступним для числа 25,;

- сусідів числа 41;

- найбільше двоцифрове число. 

У наступному рядку запиши  всі числа шостого десятка у порядку зростання.

 Молодець! Перепочинь з веселою фізкультхвилинкою!

 

 

Продовжимо? № 3 та № 4 виконай письмово. А №5 та №6 усно.

Дякую за роботу ! 

Відпочинь!  

Переглянь цікавий та корисний мультфільм.

 

 


3.  Українська мова

  Прочитай оповідання Олександра Копиленка

САДИ ЦВІТУТЬ

Оповідання

 

Олександр Копиленко. Оповідання про весну та природу. Малюнки Людмили Постних. Весна іде. Сади цвітуть. Найвеселіший місяць. Неначе густим молоком облиті фруктові дерева. Ось виструнчились у весняному святковому вбранні вишні, сливи, черешні, груші. І очей від них не одведеш! Тягне до них, підійдеш, милуєшся і не намилуєшся. Очі радіють, душа радіє.

Радість і для невтомних трудівниць — бджіл. Снують вони по квітах, перелазять моторно з однієї квітки на другу, щоб швидше набрати меду. А набравши,— одна, друга зриваються з квітів, і, ніби золоті шнурочки простяглися в повітрі, мчать бджілки до своїх хаток-вуликів. Швидко треба скласти солодкий прозорий мед у стільники і повернутись за новою маленькою порцією меду. Адже це перший весняний взяток. Поспішати треба!

Здається, тихо гудуть розквітлі дерева, коли бджоли, джмелі, якісь мушки кружляють над ними.

А на землі синьоокі проліски, перші фіалки соромливо піднімають голівки і сила-силенна вже справжніх весняних квітів.

Недаром же цей місяць зветься — квітень.

 

-Який настрій має це оповідання на твою думку? Спробуй прочитати ще раз, звертаючи увагу на розділові знаки та виразність.

Розгорни зошит, уважно та старанно спиши перші 3 речення. 

Обери будь-яке слово для звукового аналізу. Випиши його, познач звуки, поділи на склади, постав наголос, підрахуй і порівняй кількість букв, звуків та складів.

 

Не забудь сфотографувати  свої роботи та відправити мені для перевірки. 

Якщо виникають труднощі, при виконанні будь-яких завдань, звертайся. Завжди рада допомогти!

Дякую за роботу! Вдалого дня!

 

 


 


 


 


вівторок, 31 березня 2020 р.

Дистанційне навчання 31.03 

Доброго ранку, любі друзі! Сподіваюся, що ви сьогодні добре виспались і прокинулись у бадьорому настрої!

Тоді запрошую вас на веселу зарядку

 

Ну як? Сподіваюсь тобі сподобалось! Настав час попрацювати.


1. Я досліджую світ 

На цьому тижні ми з вами працюватимемо над темою "Весняна мозаїка"


image94

Отож ви обов'язково:
• поміркуєте, що може свідчити про прихід весни;
• дізнаєтесь, як живуть тварини і рослини навесні;
• ознайомитеся з весняними традиціями;
ПРИКМЕТИ ВЕСНИ
Із настанням весни тане сніг, і природа оживає. Земля вкривається зеленою травою, з’являються перші квіти, молоде листя на кущах, деревах.

image95
• В якій частині малюнка зображено весну?
• Як ви про це здогадалися?
• Які кольори переважають у природі навесні?
• Що ви уявляєте, коли думаєте про весну?
• Як змінюється погода навесні?
• Які звуки супроводжують весну?
Березень, квітень, травень — це весняні місяці.
ЯК ПРИХОДИТЬ ВЕСНА
Зустрілись якось на кущі глоду дві сойки. Одна каже:
— Ну й холоднеча! Забарилася весна, не йде до нас.
А друга їй:
— Напевно, десь у снігу загрузла, не добереться ніяк.
І справді, розгулялась наостанку зима. То лютим вітром подме, то віхолу напустить — жбурляє пригорщами снігу. То затягне небо густими хмарами — ясному сонечку годі й пробитися. Сутужно птахам, важко в такий час відшукувати їжу.
Перша сойка каже:
— Щоранку сиджу на верхівці дуба, все весну виглядаю.
— І я, — мовить друга, — вже всі очі видивила. Моя сосна вища за твій дуб. Вона і на пагорку стоїть — однак не видно весни.
— І дарма ви там сидите, — почувся нараз тоненький голосок.
Озирнулися пташки, бачать: коло пенька вистромився з-під снігу пролісок. Зелененький, тендітний такий і киває до них білою голівкою:
— Ви краще на землю подивіться!
Глянули сойки на землю, а воно й справді: проліски на снігу то тут, то там видніють.
Ось як непомітно весна підкралася!
Олег Буцень
image96

Пригадай ознаки весни. Переглянь відео





Попрацюй у зошиті на ст. 33

Українська мова 


Уважно прочитай вірш Н. Красоткіної

 - Які почуття у тебе викликає вірш?
-Чим прекрасна весна на твою думку?
-Які пестливі форми слів використав автор у вірші? ( сонечко, пташечка)
-Чому на твою думку автор використовує такі пестливі форми слів?
-Яке твоє особисте ставлення до цієї пори року? Чим вона тобі  подобається ? А чим ні? 


Уважно та старанно перепиши вірш у зошит. Сфотографуй роботу, відправ мені у viber.


Настав час для веселої руханки



Продовжимо працювати.




 Запам'ятай назви весняних місяців!

Гра "Добери схему"



 Прочитай кожен з віршів. 

Уважно розглянь малюнкові схеми до них. 






Який з цих віршів тобі сподобався найбільше і чому? 

Спробуй за допомогою схеми вивчити один з віршів напам'ять. Обов'язково зніми відео для мене, я залюбки послухаю твоє читання!

3. Математика 

Прочитай словами числа 20,30,40,50,60,70,80,90.

Пригадай, як називаються числа, у розряді одиниць яких стоїть нуль. ( круглі числа )

Приготуйся попрацювати у  робочому зошиті.
Пам'ятаєш віршик ?
Зошит свій я розгортаю......

Для тих, хто забув, нагадаю:
Зошит свій я розгортаю,
Навскоси його кладу,
Ручку я ось так тримаю,
Сяду рівно не зігнусь,
До роботи я берусь!


Сьогодні 31 березня, тому, відступивши 4 клітинки вниз від попередньої роботи, напишемо каліграфічну хвилинку.
- 31 03 ( весь рядок до кінця!)


Математичний диктант ( диктують дорослі )
-Запиши число, що містить 1 дес. 9 од.
- Запиши найменше кругле число
- Запиши  число, яке має 10 дес.
- Запиши число, яке передує числу 17
- Збільши число 30 на 1 дес. Запиши результат.
-Зменши число 30 на 1 дес. Запиши результат.
-Запиши суму двох останніх  записаних тобою щойно чисел.


Опрацюй урок 81 з підручника, що на ст. 162-163 ( № 1,2,3,5 усно, №4 письмово )



З нетерпінням чекаю фото  ваших робіт! До завтра!

 



понеділок, 30 березня 2020 р.


Доброго ранку, мої любі учні! 

Я вітаю вас з початком нового робочого тижня. Обіцяю багато цікавого під час нашої спільної  роботи!😃



Пам'ятай, це зараз дуже важливо!!!!!



1. Розпочнемо наш ранок веселою зарядкою

 

 

 

 

 

 2 Математика 

2.1Для повторення матеріалу переглянь відео


  Розгорни зошит,  приготуйся до роботи.

2.2 Каліграфічна хвилинка . Сьогодні 30 березня, отож відступивши 4 клітинки від попередньої роботи пропиши цифрами 30 03

2.3 Математичний диктант ( диктують дорослі )

- запиши число, яке складається із 3  десятків;

-запиши число, яке має 6 десятків;

-запиши число, яке містить 2 десятки;

-запиши  цифрами число сімдесят; 

запиши  цифрами число сорок;

-запиши суму чисел 20 і 30;

запиши різницю чисел 80 і 70.

2.4 Розв'яжи задачу


Підказка.  Короткий запис умови 

Принесла - 20п.

З'їли- ?п.

Залишилось-11п.

 2.5 Фізкультхвилинка

2.6 Попрацюй за підручником ст. 160-161 ( 1,2,3 - усно, 5,6- письмово ) 


3.Українська мова 

3.1Прослухай відео та пригадай, які види речень ми вивчали.


 

3.2Прочитай текст. Проаналізуй. Скільки у ньому речень? 

Які вони?


 

3.3Уважно спиши текст у зошит рукописними літерами.

3.3Підкресли:

- однією лінією - слова -назви;

-двома лініями- слова дії;

-хвилястою лінією - слова ознаки;

-обведи службові слова у тексті. 

3.4 Випиши слово - зашелестів, зроби звуковий аналіз слова, поділи на склади, постав наголос, порахуй і запиши кількість букв, звуків та складів у слові.  

3.5 Фізкультхвилинка

3.6 Переглянь відео, виконай запропоновані завдання

 

 

Якщо під час виконання завдань виникнуть будь- які  запитання - я залюбки відповім у голосовому повідомленні Viber. 

Виконавши роботу, не забудь сфотографувати  та надіслати її мені для перевірки 😉

До нових зустрічей!!!



  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...