Доброго ранку, мої дорогі дітки! Сподіваюсь, сьогодні ми з вами попрацюємо не менш старанно аніж вчора, адже ви вже виспались, поснідали і знову готові до роботи!
Запрошую до ранкової зарядки!
Збадьорились? Тоді запрошую на перший урок.
1. Я досліджую світ
1.1Преглянь будь ласка відео та уважно послухай, що особливого відбувається в житті тварин навесні.
1.2Дай відповіді на запитання:
- Які турботи у житті тварин з'являються навесні?
-Хто з тварин одним із перших виходить із зимової сплячки. Чому?
-Коли прокидаються гризуни?
- Як називається явище, при якому тварини змінюють зимове тепле хутро на більш легке?
-Які тварини змінюють забарвлення хутра?
- Як зимують кажани?
- Як доглядають новонароджених дитинчат вовки, лисиці, лосі, зайці, білочки?
- Які птахи прилітають першими?
- Чому навесні птахи змушені поспішати?
- Навіщо птахи будують гнізда? Із чого вони, зазвичай, це роблять?
1.3 Опрацюй сторінку 34 робочого зошита.
Перепочинь!
2. Математика
2.1 Перейди за посиланням та зіграй у математичну гру на поторення вивченого.
2.2 У підручнику опрацюй разом із дорослими ст. 183 Урок 92.
Запам'ятай числа кожного десятка ! Наприклад, числа третього десятка це - 21,22,23,24,25,26,27,28,29,30.
Пригадай !Перше число у кожному двоцифровому числі, означає кількість у ньому десятків, а друге- кількість одиниць.
Отож, якщо пригадав/ пригадала спробуй усно виконати № 2 на ст. 184
2.3 Тепер попрацюємо у зошиті. Сьогодні 1 квітня. Почався новий весняний місяць. За рахунком від Нового року, цей місяць вже четвертий. Тому, відступивши вниз 4 клітинки, напишемо каліграфічну хвилинку:
У наступному рядку запиши всі числа шостого десятка у порядку зростання.
Молодець! Перепочинь з веселою фізкультхвилинкою!
Продовжимо? № 3 та № 4 виконай письмово. А №5 та №6 усно.
Дякую за роботу !
Відпочинь!
Переглянь цікавий та корисний мультфільм.
3. Українська мова
Прочитай оповідання Олександра Копиленка
САДИ ЦВІТУТЬ
Оповідання
Неначе
густим молоком облиті фруктові дерева. Ось виструнчились у весняному
святковому вбранні вишні, сливи, черешні, груші. І очей від них не
одведеш! Тягне до них, підійдеш, милуєшся і не намилуєшся. Очі радіють,
душа радіє.
Радість і для невтомних трудівниць — бджіл. Снують вони по квітах,
перелазять моторно з однієї квітки на другу, щоб швидше набрати меду. А
набравши,— одна, друга зриваються з квітів, і, ніби золоті шнурочки
простяглися в повітрі, мчать бджілки до своїх хаток-вуликів. Швидко
треба скласти солодкий прозорий мед у стільники і повернутись за новою
маленькою порцією меду. Адже це перший весняний взяток. Поспішати треба!
Здається, тихо гудуть розквітлі дерева, коли бджоли, джмелі, якісь мушки кружляють над ними.
А на землі синьоокі проліски, перші фіалки соромливо піднімають голівки і сила-силенна вже справжніх весняних квітів.
Недаром же цей місяць зветься — квітень.
-Який настрій має це оповідання на твою думку? Спробуй прочитати ще раз, звертаючи увагу на розділові знаки та виразність.
Розгорни зошит, уважно та старанно спиши перші 3 речення.
Обери будь-яке слово для звукового аналізу. Випиши його, познач звуки, поділи на склади, постав наголос, підрахуй і порівняй кількість букв, звуків та складів.
Не забудь сфотографувати свої роботи та відправити мені для перевірки.
Якщо виникають труднощі, при виконанні будь-яких завдань, звертайся. Завжди рада допомогти!
Немає коментарів:
Дописати коментар