пʼятницю, 22 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 22.05

 

Доброго ранку, мої невтомні "бджілки" ! Дякую, що продовжуєте  працювати у дистанційному режимі. Я пишаюсь вами! Ви- найкращі! 

ЯДС 


Продовжуємо наш тиждень "Ми-українці, ми - європейці". 

 

 Уявімо, що до нас приїхали друзі з Європи.

Як гостинні господарі ми маємо їх почастувати традиційними українськими стравами. Допоможи мені в цьому:

Тепер саме час запросити наших гостей у мандрівку найвизначнішими місцями України. Вся наша країна неймовірно красива і цікава. У 2007 році в номінації

" 7 Чудес України" було відзначено найбільш відомі місцини нашої держави.

Давайте відправимося у віртуальну подорож ними:


Виконавши приклади, зможеш побачити гарні зображення нового чуда України. Його внесено до списку віднедавна.

А тепер, якщо працюватимеш уважно, зможеш дізнатися цікаві факти про фонтан "РОШЕН". Розв`язуючи задачі, запам`ятай відповіді, ці числа тобі знадобляться.

Отже, ти отримав такі числа:

97, 10, 63 та 11.

А тепер, увага!

97 м - таку довжину має уся конструкція плаваючого фонтану "РОШЕН";

10 м - ширина конструкції фонтану "РОШЕН";

63 м - такої висоти досягає найвищий струмінь води з фонтану "РОШЕН";

11 шт. - кількість невеличких фонтанчиків, що обертаються навколо своєї осі у фонтані "РОШЕН".

Перевіримо, наскільки ти був уважним.

А тепер, разом з нашими "гостями з Європи", давай проглянемо частину шоу -програми фонтану :

Опрацюй ст. 60, що у зошиті ЯДС 

 Ура! Перерва! )))

Українська мова 

Опрацюй букварик на ст. 71-76. Повтори, все про що говорили на цьому тижні. 

Потренуйся у звуко-буквенному аналізі слів.

За бажанням переглянь анімаційний мультсеріал. Якщо сподобається - можеш решту серій переглянути на вихідних. Посміхайся! Це наше- українське))) 

  

  Влаштуй перерву на 15 хвилин.

ЯДС (технологічна галузь)

 Отож, як бачиш, в Україні  дуже багатий рослинний світ. Безліч дерев, кущів, трав та квітів. Тому, сьогодні на завершення тижня я пропоную виготовити власну квіткову галявину. Тобі подабається ідея? Тоді вперед творити!!! Успіхів та творчого натхнення!!!






четвер, 21 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 21.05

Вітаю вас, любі друзі! Сьогодні відзначають день української вишиванки. Саме тому сьогоднішній день буде присвячений саме їй.

ЯДС (СЗО/ГІО) + Українська мова

У нашого народу є давні звичаї та традиції. Особливо важливими, добрими для всіх нас є обереги. До них належать вишиванки. З давніх-давен уважали, що вишиванка захищає від усякого лиха, наділяє людину цілющою силою рідної землі. 

Читає дорослий ( СЛУХАННЯ ) 










Опрацюй сторіночку 59, що у зошиті ЯДС

Вивчи вірш напам'ять. Відправ мені відео. Якщо маєш вишиваночку- одягни її, так буде ще красивіше.

Вірш для хлопчиків 

Вадим Крищенко

Вишиванка

Мама вишила мені 

Квітами сорочку,

Квіти гарні, весняні:

-На, вдягай, синочку!

В нитці- сонце золоте, 

Пелюстки багряні,

Ласка мамина цвіте

В тому вишиванні.

Вишиваночку візьму,

Швидко одягнуся,

Підійду і обніму 

Я свою матусю. 

Вірш для дівчаток

Наталя Любиченко

Вишивка

У вишневому садочку

Тоня вишива сорочку.

Вміло нитки підбирає

Тихо пісеньку співає:

"Ой, летіли дикі гуси..."-

Для рідненької матусі.

Гарно доня вишиває,

Сонця промені вплітає. 

 

 Влаштуй перерву на 15 хвилин. Пропоную  послухати веселу патріотичну пісню "Рідна серцю Україна"або навіть заспівати її разом із Надійкою та Софійкою Стельмах.


Математика

Сьогодні на уроці ми попрацюємо з інтерактиним аркушем завдань. Виконуй усі завдання уважно, натискай на "перевірку". Відправ мені свій результат.

Перейти до інтерактивних завдань

Влаштуй собі відпочинок.

 

Образотворче мистецтво 

Сьогодні я пропоную тобі зробити  свою першу  вишиванку.  Як? -запитаєш ти.  Переглянь відео і ти все сам зрозумієш. Бажаю творчих злетів та неймовірного натхнення. Ну а я прощаюсь з тобою до завтра та з нетерпінням чекатиму фото твоєї роботи. 

 

Вдалого дня! 

 


     

середу, 20 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 20.05

Дякую ВСІМ ВАМ, тим, хто досі працював і продовжує працювати дистанційно в умовах карантину. ВИ- КРУТІ!!!)))  

До цього ми говорили на тему родини, а оскільки живемо ми в чудовій, надзвичайної краси країні- Україні, то, звичайно, родини наші є якими? Правильно- українськими. Сьогодні тема дня: "Українці- хто ми?". 

Запрошую на ранкову руханку, мої маленькі, спритні "чомусики".  Порада: танцюй з кимось- так набагато веселіше )))) Принаймні,  мені подобається!  А тобі?

ЯДС

Переглянь відео до 12 хвилини 54 секунд та дай відповіді на деякі запитання. 

-Які державні символи України ти знаєш?

-Що означають кольори державного прапора України?

-Що  означає герб України- тризуб?

-Що варто зробити, коли звучить гімн України? Чому?

-Що належить до народних українських символів?

-Чи є в Україні гори?

-Які водойми є в Україні?

-Як утворюється водоспад?

-Скільки морів омивають Україну? 

А зараз перевір свої знання.

Сподобалось? Зіграй ще. 

Опрацюй зошит на сторіночці 58.  

 А тепер настав час для відпочинку . Порухайся під ритмічну мелодію.

 Українська мова 

Як і обіцяла  сьогодні ми продовжуємо підбивати підсумки наших досягнень. На тебе чекає 2 діагностичних завдання. 

Хоча я і без них знаю, що кожен з вас зробив величезний крок уперед. Ви вже не ті маленькі, не досить упевнені в своїх силах, дітлахи, котрі нещодавно вперше переступили поріг школи та  з хвилюванням очікували першого уроку. Ви вже завершуєте 1 клас, і, звичайно, багато чого навчились та дізнались, стали старшими та дисциплінованішими. Тому  із завданнями, котрі я вам зараз запропоную, впораєтесь швидко, легко та без зайвих хвилювань. 

Перевірка навички читання. Пам'ятаєш, на початку року нам ще не все вдавалося і ми інколи з острахом дивилися на тексти великого обсягу. Але, все змінюється, змінився і ти, став дорослішим, впевненішим і читати навчився краще.
Сьогодні пропоную тобі прочитати цікавий текст, відповісти на запитання.
Збоку від тексту ти зможеш відслідкувати, яку кількість слів ти читаєш за 1 хв. Попроси когось із дорослих подати тобі сигнал після того, як мине хвилина твого читання.
Одразу скажу, що кількість слів НЕ Є НАЙВАЖЛИВІШИМ показником твого читання. Адже набагато цінніше те, як добре ти РОЗУМІЄШ , про що читаєш, і, звісно, як чітко і виразно вимовляєш слова. Обов'язково повідом мене про кількість прочитаних тобою слів за 1 хвилину.

 
Фізкультхвилинка

 Списування

Прочитай уважно текст. Посередині напиши заголовок (назву) тексту:

Калина

Пропусти трішки місця ліворуч (на три свої пальчики, це називається абзац) і починай уважно списувати текст. 

Працюй так, як я вчила- спочатку читай речення до крапочки, потім перепиши його та перевір. Дотримуйся цієї послідовності з кожним реченням. Коли напишеш увесь текст- перевір його ще раз.

Аби виправлень у ході перевірки було менше- дуже добре думай перш, ніж написати кожну літеру у слові. 

Обов'язково стеж за нахилом та поєднаннями літер у словах. А також пам'ятай правила переносу слів з рядка в рядок- склад не розриваємо, одну літеру від слова також .

Впевнена, у тебе все вийде! 


 А зараз настав час для перерви. Потанцюємо?

 

Математика  

Оскільки вчора ви порадували мене результатами підсумкової роботи за рік.  Сьогодні маєте математику без письмових виконань у зошиті)))

Уважно проглянь наступне відео, дай відповіді на поставлені завдання.


 Дякую учням за роботу, а батькам за співпрацю!!! 

Гарного дня!

 

 

 

вівторок, 19 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 19.05

 Сподіваюсь ти у гарному гуморі і готовий до навчання! 

Ранкова руханка.


 

ЯДС

Послухай вірш. 

Родинне дерево

 

Родина наша, ніби дуб, 

Міцне коріння пишний чуб,

Могутній стовбур та гілки,

А пишна корона- то листки.

 

Стовбур - то діди й бабусі,

Коріння- прадіди і прабабусі,

Гілки- мої татусь і ненька,

Листки- це я й сестра маленька. 

Що робить вашу родину сильною. а що - слабкою? 

Опрацюй зошит ЯДС на ст. с.56 

А чи знаєш ти?... ( читає дорослий )

    - В одному африканському племені й досі існує цікавий звичай. Щоб показати молодшим силу родини, їм пропонують принести воду, використовуючи величезну посудину з багатьма дірочками. Це можна зробити тільки разом - якщо всі члени родини затулять дірочки своїми долонями.

На завершення уроку пропоную послухати гарну пісню про силу родини. Спробуй не просто послухати  її вушками, а почути і  відчути серденьком і душею.

 А зараз настав час для невеликої перерви. ( 15 хвилин)

 


Математика

Отож, сьогодні, як я і обіцяла, пропоную тобі виконати таку роботу, яка дасть змогу тобі і мені з'ясувати, як ти засвоїв матеріал за 1 клас. Для того, аби все було чесно- уяви, що ти знаходишся  у  нашому класі разом зі мною та своїми однокласниками. Йде урок. У класі панує тиша, адже всі дітки виконують роботу самостійно, без обговорень. Тому не радься з батьками. Уважно читай кожне завдання, виконуй роботу, не поспішаючи, адже дзвоник не сповістить тебе про закінчення уроку...) Я впевнена, що такі завдання ти виконаєш з легкістю, адже ти виконуєш їх майже щодня. Впевнена у твоїх силах. 

Влаштуй перерву на 15 хвилин.

Українська мова.

Прослухай чудові  вірші від поетеси  Ганни Чубач. Слухай уважно, друже, щоб потім легко відповісти на запитання.



-Яких родичів описала дівчинка у першому вірші? 

-Які свята традиційно святкує її родина? 

-А які свята прийнято святкувати у твоїй родині?

Пам'ятаєш, нещодавно ми вивчали слова близькі за значенням.  Це слова, котрі  звучать та пишуться  абсолютно по-різному, але мають одне й те ж саме значення, тобто означають одне і те ж.  Пригадай їх( друг- товариш; учень- школяр; сміливий-хоробрий, тощо)

 Сьогодні ти ознайомишся зі словами, котрі мають протилежне значення, тобто називають предмет, явище, дію чи ознаку навпаки. 

Послухай казочку і ти почуєш багато протилежних за значенням слів.

А зараз спробуй самостійно дібрати такі слова. Переглянь відео. Якщо тобі потрібен час, аби прочитати  всі слова та  подумати- натискай на паузу. 

Прочитай жартівливий вірш Олександра Пархоменка. Можливо упізнаєш у ньому себе,  свого братика чи сестричку.

Мала мати два сини,

Дивно звалися вони:

Трохи старший- Детимам,

А молодший- Явсесам.

Явсесам за кожне діло,

Брався радісно і вміло:

-Вчусь робити я все сам!

Детимам же тільки хниче

Та щоразу маму кличе:

-Я не вмію... Де ти, мам?..

Явсесам сьогодні рано

Лего монтував старанно-

Літаки та голуби.

Детимам сидів та хлипав:

-І мені таке злоби!

І сказала ніжно мама:

-Так не гоже, Детимам.

Вчися, синку, в Явсесама,

Пробуй все робити сам.

-Чому так називали братів? Чи були вони протилежні за характеромта поведінкою?

-Чи упізнав у віршику когось зі своїх знайомих? А можливо себе?

-Яких гарних справ, умінь навчили тебе мама чи татусь, коли ви працювали разом?

Вправа "Долонька радості".

 Візьми аркуш паперу та обведи свою долоньку. На кожному пальчику напиши, чим ти можеш допомогти своїм  батькам( помити посуд, допомогти готувати вечерю, прибрати свою постіль, витерти пил, полити квіти) 

-Яку із записаних справ ти зробиш сьогодні?

А зараз спробуй виконати завдання 1, що на стор. 57 у зошиті ЯДС.

 Мама і тато - головні вихователі дитини. Недарма у  народі кажуть:

"Яке дерево, такі й віти, які батьки, такі й діти."

"Як не навчить батько- не навчить і дядько."

" Від доброго дерева добрий пагінець відійде,  од добрих батька й матері піде добра дитина"  

Усі прислів'я старанно та уважно запиши у зошит. Кожне нове прислів'я з нового рядка. Розділові знаки не пропускай. Тренуйся- у тебе завтра перевірна робота за рік- списування. Впевнена, що тобі все вдасться! 

Бажаю приємних вражень протягом дня! 

понеділок, 18 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 18.05

Доброго ранку, мої розумні, працелюбні дітки! Знову минули вихідні і ми розпочинаємо новий тиждень навчання. На цьому тижні ми з вами опрацюємо аж дві важливі для кожного з нас теми: "Моя родина" та "Ми - українці, ми- європейці".

А ще, оскільки літні канікули вже зовсім близько, мені  потрібно підвести підсумки ваших навчальних досягнень. Безумовно, у кожного з вас є свої власні здобутки, перемоги та досягнення у навчанні. Щоб їх  перевірити та записати до свідоцтва досягнень, я на цьому тижні проведу невеликі діагностичні роботи з математики ( 19.05 ), навички читання уголос з розумінням прочитаного ( 20.05), та списування (20.05).

А тепер, як завжди, я залюбки запрошую вас до ранкової руханки.

ЯДС 

Опрацюй сторінку 55 в зошиті. Родинне дерево можеш зробити за зразком або за власним задумом. Але обов'язково пам'ятай, що наші батьки  це наше коріння, тому розташовуй відомості про бабусь та дідусів, батьків внизу, а себе та своїх братів і сестер вище, на гілочках дерева. Під час роботи над створенням родинного дерева дізнайся більше про своїх родичів: коли і де народилися, в якій школі і як вчилися, про що мріяли в дитинстві, чи здійснилися мрії. Обов'язково запам'ятай ім'я та по батькові своїх родичів.

   Час для відпочинку.

Українська мова 

Послухай будь ласка притчу.

-Тож якими трьома якостями має володіти справжня дружна родина? Як вважаєш, чи справді ці якості є такими важливими ? Чому ти так вважаєш?

Прочитай  казку 1 раз. Після чого дай відповіді на запитання.

Перш ніж ти приступиш до виконання письмової роботи пригадай що таке склад та як правильно переносити слова з рядка в рядок.

 

А зараз приготуйся попрацювати у зошиті. Пиши старанно та дуже уважно. Не забувай про спинку та правильне положення ручки у руці.


Влаштуй собі перерву 15 хвилин.  Якщо у тебе є братик чи сестричка, цей мульфільм допоможе вирішити суперечки, порозумітися та потоваришувати один з одним. Гадаю, він відповість на багато твоїх запитань. Приємного перегляду.

Математика

Узагальнюємо та повторюємо вивчене. 

Переглянь відео, зупиняй його, коли тобі необхідно подумати, аби дати правильну відповідь. Працюй усно.

А зараз попрацюй у зошиті. Будь уважним- математика любить точність. 

Короткий запис умови-

Сиділо- 16 б.

Спустилися-4 б.

Залишилося-? б.

Дякую за роботу! Вдалого дня тобі та твоїй родині!))


  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...