Сподіваюсь ти у гарному гуморі і готовий до навчання!
Ранкова руханка.
ЯДС
Послухай вірш.
Родинне дерево
Родина наша, ніби дуб,
Міцне коріння пишний чуб,
Могутній стовбур та гілки,
А пишна корона- то листки.
Стовбур - то діди й бабусі,
Коріння- прадіди і прабабусі,
Гілки- мої татусь і ненька,
Листки- це я й сестра маленька.
Що
робить вашу родину сильною. а що - слабкою?
Опрацюй зошит ЯДС на ст. с.56
А чи знаєш ти?... ( читає дорослий )
- В одному африканському племені й
досі існує цікавий звичай. Щоб показати молодшим силу родини, їм
пропонують принести воду, використовуючи величезну посудину з багатьма
дірочками. Це можна зробити тільки разом - якщо всі члени родини
затулять дірочки своїми долонями.
На завершення уроку пропоную послухати гарну пісню про силу родини. Спробуй не просто послухати її вушками, а почути і відчути серденьком і душею.
А зараз настав час для невеликої перерви. ( 15 хвилин)
Математика
Отож, сьогодні, як я і обіцяла, пропоную тобі виконати таку роботу, яка дасть змогу тобі і мені з'ясувати, як ти засвоїв матеріал за 1 клас. Для того, аби все було чесно- уяви, що ти знаходишся у нашому класі разом зі мною та своїми однокласниками. Йде урок. У класі панує тиша, адже всі дітки виконують роботу самостійно, без обговорень. Тому не радься з батьками. Уважно читай кожне завдання, виконуй роботу, не поспішаючи, адже дзвоник не сповістить тебе про закінчення уроку...) Я впевнена, що такі завдання ти виконаєш з легкістю, адже ти виконуєш їх майже щодня. Впевнена у твоїх силах.
Влаштуй перерву на 15 хвилин.
Українська мова.
Прослухай чудові вірші від поетеси Ганни Чубач. Слухай уважно, друже, щоб потім легко відповісти на запитання.
-Яких родичів описала дівчинка у першому вірші?
-Які свята традиційно святкує її родина?
-А які свята прийнято святкувати у твоїй родині?
Пам'ятаєш, нещодавно ми вивчали слова близькі за значенням. Це слова, котрі звучать та пишуться абсолютно по-різному, але мають одне й те ж саме значення, тобто означають одне і те ж. Пригадай їх( друг- товариш; учень- школяр; сміливий-хоробрий, тощо)
Сьогодні ти ознайомишся зі словами, котрі мають протилежне значення, тобто називають предмет, явище, дію чи ознаку навпаки.
Послухай казочку і ти почуєш багато протилежних за значенням слів.
А зараз спробуй самостійно дібрати такі слова. Переглянь відео. Якщо тобі потрібен час, аби прочитати всі слова та подумати- натискай на паузу.
Прочитай жартівливий вірш Олександра Пархоменка. Можливо упізнаєш у ньому себе, свого братика чи сестричку.
Мала мати два сини,
Дивно звалися вони:
Трохи старший- Детимам,
А молодший- Явсесам.
Явсесам за кожне діло,
Брався радісно і вміло:
-Вчусь робити я все сам!
Детимам же тільки хниче
Та щоразу маму кличе:
-Я не вмію... Де ти, мам?..
Явсесам сьогодні рано
Лего монтував старанно-
Літаки та голуби.
Детимам сидів та хлипав:
-І мені таке злоби!
І сказала ніжно мама:
-Так не гоже, Детимам.
Вчися, синку, в Явсесама,
Пробуй все робити сам.
-Чому так називали братів? Чи були вони протилежні за характеромта поведінкою?
-Чи упізнав у віршику когось зі своїх знайомих? А можливо себе?
-Яких гарних справ, умінь навчили тебе мама чи татусь, коли ви працювали разом?
Вправа "Долонька радості".
Візьми аркуш паперу та обведи свою долоньку. На кожному пальчику напиши, чим ти можеш допомогти своїм батькам( помити посуд, допомогти готувати вечерю, прибрати свою постіль, витерти пил, полити квіти)
-Яку із записаних справ ти зробиш сьогодні?
А зараз спробуй виконати завдання 1, що на стор. 57 у зошиті ЯДС.
Мама і тато - головні вихователі дитини. Недарма у народі кажуть:
"Яке дерево, такі й віти, які батьки, такі й діти."
"Як не навчить батько- не навчить і дядько."
" Від доброго дерева добрий пагінець відійде, од добрих батька й матері піде добра дитина"
Усі прислів'я старанно та уважно запиши у зошит. Кожне нове прислів'я з нового рядка. Розділові знаки не пропускай. Тренуйся- у тебе завтра перевірна робота за рік- списування. Впевнена, що тобі все вдасться!
Немає коментарів:
Дописати коментар