вівторок, 31 березня 2020 р.

Дистанційне навчання 31.03 

Доброго ранку, любі друзі! Сподіваюся, що ви сьогодні добре виспались і прокинулись у бадьорому настрої!

Тоді запрошую вас на веселу зарядку

 

Ну як? Сподіваюсь тобі сподобалось! Настав час попрацювати.


1. Я досліджую світ 

На цьому тижні ми з вами працюватимемо над темою "Весняна мозаїка"


image94

Отож ви обов'язково:
• поміркуєте, що може свідчити про прихід весни;
• дізнаєтесь, як живуть тварини і рослини навесні;
• ознайомитеся з весняними традиціями;
ПРИКМЕТИ ВЕСНИ
Із настанням весни тане сніг, і природа оживає. Земля вкривається зеленою травою, з’являються перші квіти, молоде листя на кущах, деревах.

image95
• В якій частині малюнка зображено весну?
• Як ви про це здогадалися?
• Які кольори переважають у природі навесні?
• Що ви уявляєте, коли думаєте про весну?
• Як змінюється погода навесні?
• Які звуки супроводжують весну?
Березень, квітень, травень — це весняні місяці.
ЯК ПРИХОДИТЬ ВЕСНА
Зустрілись якось на кущі глоду дві сойки. Одна каже:
— Ну й холоднеча! Забарилася весна, не йде до нас.
А друга їй:
— Напевно, десь у снігу загрузла, не добереться ніяк.
І справді, розгулялась наостанку зима. То лютим вітром подме, то віхолу напустить — жбурляє пригорщами снігу. То затягне небо густими хмарами — ясному сонечку годі й пробитися. Сутужно птахам, важко в такий час відшукувати їжу.
Перша сойка каже:
— Щоранку сиджу на верхівці дуба, все весну виглядаю.
— І я, — мовить друга, — вже всі очі видивила. Моя сосна вища за твій дуб. Вона і на пагорку стоїть — однак не видно весни.
— І дарма ви там сидите, — почувся нараз тоненький голосок.
Озирнулися пташки, бачать: коло пенька вистромився з-під снігу пролісок. Зелененький, тендітний такий і киває до них білою голівкою:
— Ви краще на землю подивіться!
Глянули сойки на землю, а воно й справді: проліски на снігу то тут, то там видніють.
Ось як непомітно весна підкралася!
Олег Буцень
image96

Пригадай ознаки весни. Переглянь відео





Попрацюй у зошиті на ст. 33

Українська мова 


Уважно прочитай вірш Н. Красоткіної

 - Які почуття у тебе викликає вірш?
-Чим прекрасна весна на твою думку?
-Які пестливі форми слів використав автор у вірші? ( сонечко, пташечка)
-Чому на твою думку автор використовує такі пестливі форми слів?
-Яке твоє особисте ставлення до цієї пори року? Чим вона тобі  подобається ? А чим ні? 


Уважно та старанно перепиши вірш у зошит. Сфотографуй роботу, відправ мені у viber.


Настав час для веселої руханки



Продовжимо працювати.




 Запам'ятай назви весняних місяців!

Гра "Добери схему"



 Прочитай кожен з віршів. 

Уважно розглянь малюнкові схеми до них. 






Який з цих віршів тобі сподобався найбільше і чому? 

Спробуй за допомогою схеми вивчити один з віршів напам'ять. Обов'язково зніми відео для мене, я залюбки послухаю твоє читання!

3. Математика 

Прочитай словами числа 20,30,40,50,60,70,80,90.

Пригадай, як називаються числа, у розряді одиниць яких стоїть нуль. ( круглі числа )

Приготуйся попрацювати у  робочому зошиті.
Пам'ятаєш віршик ?
Зошит свій я розгортаю......

Для тих, хто забув, нагадаю:
Зошит свій я розгортаю,
Навскоси його кладу,
Ручку я ось так тримаю,
Сяду рівно не зігнусь,
До роботи я берусь!


Сьогодні 31 березня, тому, відступивши 4 клітинки вниз від попередньої роботи, напишемо каліграфічну хвилинку.
- 31 03 ( весь рядок до кінця!)


Математичний диктант ( диктують дорослі )
-Запиши число, що містить 1 дес. 9 од.
- Запиши найменше кругле число
- Запиши  число, яке має 10 дес.
- Запиши число, яке передує числу 17
- Збільши число 30 на 1 дес. Запиши результат.
-Зменши число 30 на 1 дес. Запиши результат.
-Запиши суму двох останніх  записаних тобою щойно чисел.


Опрацюй урок 81 з підручника, що на ст. 162-163 ( № 1,2,3,5 усно, №4 письмово )



З нетерпінням чекаю фото  ваших робіт! До завтра!

 



Немає коментарів:

Дописати коментар

  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...