Доброго ранку, друже! Як твій настрій сьогодні? Ти готовий до навчання ? Тоді вперед!!!
Ранкова гімнастика.
ЯДС (СЗО/ГІО)
Переглянь відео.
На які великі групи поділяють всі продукти харчування?
Що таке вітаміни?
Навіщо вони потрібні людині?
Про які корисні та багаті на вітаміни продукти йшлося у відео?
Які з них ти полюбляєш? А які ні?
Як поводяться за столом ( назви всі правила)
Харчування — необхідна
умова нашого життя. Без їжі людина не може жити. З їжею ми отримуємо речовин,
необхідні для нормального росту та розвитку. Їжа забезпечує наш організм
енергією, яка міститься в продуктах харчування. Дітям їжа потрібна не тільки,
щоб рухатися, працювати. Вона потрібна їм також для того, щоб вони виросли
міцними та здоровими. Для цього ми маємо вживати різноманітну їжу. Харчуватися
4 — 5 разів на день. Продукти харчування мають бути корисними та свіжими.
Є продукти корті шкодять організму, хоча нам видаються доволі безпечними та смачними: запам'ятай їх, та спробуй вживати якнайменше. Перейди за посиланням, разом із дорослими перегляньте та обговоріть презентацію.
— Смачно готувати — це велика майстерність. Українці завжди славилися смачною кухнею.
— Запрошую вас створити нову телепередачу «Класний кухар!»
Для цього поділись рецептом своєї улюбленої корисної (!) страви. Можна просто відрекламувати страву, знявши відео, у якому ти розповіси не лише чим ця страва тобі подобається та чим вона корисна але і поділишся її рецептом. Доречі, було б чудово, зняти відео під час її приготуванння. Попроси маму підготувати необхідні продукти та допомогти тобі у приготуванні! На виконання цього завдання я даю тобі цілий тиждень, тобто до наступного четверга. Відео обіцяю вискласти на блог! Це і буде наш канал з телепередачею "Класний кухар"! З нетерпінням чекаю на твій рецепт!
Математика
Приготуй зошит, ручку.
Сьогодні, другий день квітня, отож, подумай, якою буде каліграфічна хвилинка?
Відступи 4 клітинки від попередньої роботи і пропиши
02 04
Уважно переглянь відео до 8 хвилини 20 секунд. Під час перегляду, зупиняй відео та працюй у зошиті , виконуючи всі запропоновані завдання. Задачу запиши, використовуючи ключові слова, а не схему! ( як показано у відео)
Було- ? п.
Зайшло - 5 п.
Стало -17 п.
Щоб закріпити знання, зіграй у математичну гру. Перейди за посиланням.
На наступному уроці тобі потрібно буде попрацювати з букварем Галини Іваниці частина 2 (
попроси дорослих завантажити електронну версію цього підручника).
А поки відпочинь, переглянувши цікавий та корисний мультфільм
Українська мова
На ст. 45 букваря розглянь малюнок, що ти бачиш ? Дай повну відповідь. ( 3-4 речення )
Склади і запиши у робочий зошит одне речення ( за малюнком з підручника)
Опрацюй перше завдання, що на сторінці 46.
Запам'ятай ! Розмова між двома або кількома особами називається ДІАЛОГОМ.
Попроси дорослих допомогти тобі скласти діалог за кожним із трьох малюнків !
Молодці ! Впевнена, у вас все вийшло!
Читання в особах.
Під час читання в особах, люди "перевтілюються" у героя вірша чи оповідання і читають тільки його або її слова. Попроси дорослих допомогти тобі почитати вірш "Про блискавку та грім" (Ст.46). Читання буде незвичайним , ви на кілька хвилин станете акторами, які зіграють роль тата і донечки. Повір, таке читання набагато цікавіше, аніж звичайне. І не забувай про інтонацію, адже ти - актор!!!) Отож, спробуєш? Не забудь ввімкнути відеокамеру, я залюбки перегляну, як у вас це вийшло. Хоча впевнена, що ви - неперевершені актори!
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
У робочий зошит спиши 1 речення з цього вірша на свій вибір.
Образотворче мистецтво
Перейди за посиланням та обери весняні квіти, які ти хочеш намалювати сьогодні. А можливо тобі і інструкції не знадобляться? Можливо ти хочеш намалювати інші весняні квіти ? Або ж взагалі не квіти, а, скажімо, весняний пейзаж? Я не буду тебе обмежувати у твоїй творчості і з нетерпінням чекатиму ваші фото з малюнками.
Немає коментарів:
Дописати коментар