пʼятниця, 17 квітня 2020 р.

 Дистанційне навчання 17.04

 

Привіт, друже! Як настрій? Сподіваюсь, він передсвятковий! 

 

Оскільки сьогодні саме передсвятковий робочий день, ми з вами попрацюємо творчо, виконаємо трудове навчання без природознавства і української мови. Але пообіцяй мені, що навіть на вихідних читатимеш улюблені книги, щонайменше 20 хвилин в день. Обіцяєш? 

Трудове навчання буде теж на Великодню тему: "Фарбування пасхальних яєчок". 

Чи доводилось тобі допомагати мамі фарбувати яйця? Пропоную кілька ідей, як зробити цікаві крашанки. 


Ти, звичайно, можеш обрати спосіб, запропонований у відео чи скористатись іншими способами за власним бажанням. Я  не буду обмежувати твоєї творчості.  Лише попрошу- неодмінно зроби відео чи хоча б фото для мене та нашого блогу!!! Я чекатиму!!! Гарних святкових вихідних!!! 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...