четвер, 23 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 23.04

Доброго ранку, мої маленькі розумники та розумнички! 

Готові виділити трохи вашого дорогоцінного часу на навчання? Тоді вперед! 

 ЯДС ( СЗО/ГІО) 

Уважно прослухай правила поведінки за столом. Приготуйся відповісти на запитання. 

 -Що таке етикет?

- Що обов'язково варто зробити перш ніж сядеш за стіл?

-Про які правила перебування за столом ще йшлося у відео?

-Чим беруть хліб? Котлету? Яєшню? Рибу? Птицю?

- Куди кладуть прибори після прийому їжі?

-Які з цих правил були тобі відомі? А які ти дізнався щойно? Чи хочеш ти їх дотримуватись? Чому?

Опрацюй сторінку 43, що у зошиті ЯДС. 

Математика

Повтори знайомі тобі одиниці вимірювання довжини. Зіграй у гру( усно)

Гра «Так — ні» ( пригадай, як ми грали у таку гру у школі- якщо твоя відповідь "так" - плескай у долоньки, якщо "ні" - потупай ніжками) 

Читає дорослий

• Метр — одиниця вимірювання маси.

• Метр — одиниця вимірювання довжини.

• 1 м = 10 дм.

• 100 см = 1 м.

• Довжину кімнати зручно вимірювати у сантиметрах.

• Висоту дерева у метрах.

• Спортсмен пробіг дистанцію 100 см.

• 10 см менше 1 м.

• 80 см більше 7 дм.

• 5 дм менше 60 см.

Уважно переглянь відео  до 3 хв 46 сек

 

Попрацюй за підручником. Опрацюй урок 104, ст.207-209

№1,2,3,4,5- усно. 

№6- письмово. 

Перепочинь 15 хвилин. 


Українська мова

Письмово виконай творче завдання, описане у картці. запиши не менше 4-5 слів у кожен ряд ( пам'ятай, це не обов'язково мають бути  слова-назви (хто?що?) можуть бути і слова-ознаки ( який? яка? яке?) чи слова-дії ( що робить? що роблю? і т.д.)

 

 Переглянь відео, прослухавши історію про ведмедика Дмитрика. (СЛУХАННЯ)

 

РОБОТА ЗІ СЛОВАМИ 

Можливо, тобі трапилися незнайомі слова: ослінчик (маленький стілець), слоїк ( так називається скляний посуд, котрий у нас, зазвичай, звуть російським словом "банка", насправді українською правильно говорити "слоїк") , долівка ( підлога).  

Випиши ці слова у зошит, спробуй запам'ятати їх значення. З кожним з них склади і запиши речення.

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ

-Отже, чи сподобалася тобі казочка?

-Яка пригода трапилася з маленьким ведмедиком? Спробуй переказати. 

Влаштуй собі перерву 15 хвилин. 

Образотворче мистецтво. 

Пропоную тобі намалювати ілюстраію до  нещодавно прослуханої казочки про ведмедика Дмитрика. Пофантазуй, і зобрази на аркуші якийсь  конкретний фрагмент з казочки.  Якщо тобі складно намалювати ведмежа, переглянь відео. Успіхів! Чекаю фото та відео від тебе!!! 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...