середа, 8 квітня 2020 р.



Дистанційне навчання 08.04.2020

Доброго ранку, любі хлопчики й дівчатка!  Як справи? Що новенького? 


Залюбки запрошую тебе на ранкову руханку!Я вже порухалась...  Чудово бадьорить! Тому сміливо запрошуй рідних!!!

Молодець! А зараз настав час для навчання!!!

Я досліджую світ ( природнича галузь)

Запитання для повторення:

Яка зараз пора року? Який місяць? Яке число?
— Тепло чи холодно надворі? Який стан неба?
— Яка температура повітря? Чи були сьогодні протягом дня опади?
-  Що падає від предметів, які освітлює Сонце?
  -Пригадай, будь ласка, чому відбувається зміна дня і ночі? 

-Як називається одиниця виміру часу,  яка триває 24 год. ( тобто 1 день і 1 ніч)?

А зараз ти переглянеш ще одне пізнавальне відео, у якому відправишся у космічну подорож ракетою і дізнаєшся чому відбувається зміна пір року.

 

 

Отож,  наша планета робить 1 повний оберт навколо Сонця протягом 365 (366) діб, тобто 1 календарного  року.  А чи знаєш ти що таке календар? У чому він нам допомагає? Навіщо взагалі і ким  він був створений? 

Календар   це система або спосіб числення часу  Ви, звісно, знаєте безліч одиниць вимірювання часу -  години, хвилини, секунди. З їх допомогою будь- кому з  вас легко виміряти невеликий відрізок часу. А календар служить для вимірювання дуже великих проміжків часу-   від доби до тисячоліть.

Щоб виміряти ці великі відрізки, вже не вистачить сил однієї людини. Ось чому історія нашого календаря налічує декілька тисячоліть.

Колись  дуже  давно,  на  зорі  людської  історії,  люди  звернули увагу  на  те,  що  безліч  природних  явищ  повторюються.  Сходить  і  заходить Сонце, зиму змінює весна, а потім осінь і багато чого іншого.  А коли виникла необхідність створити точну систему вимірювання  часу,  люди  вирішили  скористатися  цими  природними явищами.

Коли людина почала вирощувати хліб і збирати врожай, було відмічено,  що  час  посіву  щорічно  припадав  на  один  і  той  самий час.  Люди почали рахувати, скільки часу проходить між посівами  

Це була перша спроба людини визначити число днів у році!

Стародавні єгиптяни першими визначили тривалість року з високою точністю. Вони знали, що кращим часом для посівів був час після щорічних розливів річки Нілу. Єгиптяни побачили, що між  розливами проходить 12 повних місяців.

Відлічивши 12 «місяців», можна було визначити початок нового розливу.  Але  це  було  недостатньо  точно.Єгиптяни  також  відзначили, що щорічно, приблизно одночасно з  початком розливу, перед сходом Сонця на небосхилі з’являлася яскрава зірка. Перерахували дні між цими подіями -  виявилося 365 днів.  Це було 6000 років тому, а до цього ніхто не знав, що рік складається і  365 днів.Єгиптяни розділили рік на 12 місяців по 30 днів, у кінці року додавали 5 додаткових днів.  Таким чином,  з’явився перший календар.

А чи добре ти знаєш назви всіх 12 місяців? І чому кожен місяць має саме таку назву?

Уважно переглянь наступне відео і  спробуй вивчити напам'ять назви  всіх 12 місяців.

 Опрацюй стор. 30 у зошиті "ЯДС"

Відпочинь 15 хвилин, приготуйся до уроку математики

Математика

Переглянь будь ласка відео та проаналізуй чи правильно ти розмірковуєш, коли обчислюєш подібні вирази.

 

А зараз  приготуйся попрацювати у зошиті.   

Не забудь про каліграфічну хвилинку (сьогодні 8 квітня).

Опрацюй урок 101, що на стор. 200

№1,2,3,4 (усно)

№5 (письмово)

Дякую за роботу! 

 

Українська мова

Слухання.

 Попроси когось із дорослих почитати тобі казку про годинник. Слухай уважно.

Годинник

У одному невеличкому місті, в самому центрі, де височіла вежа, жив Годинник.
Саме на тій вежі. Щоб зручно було спостерігати за містом, а ще нагадувати мешканцям про час.
І виконував свою роботу годинник вправно: лічив хвилини не вагаючись, кожну годину нагороджував місто музикою. А вночі тихенько поцокував, освітлюючи пізнім перехожим площу.
Та одного ранку годинник перестав показувати час. І, хоч він видавав тихеньке "тік-так", його стрілочки не рухались.
Почали люди сумувати: я вони тепер встигатимуть на роботу, не запізнюватимуться на зустрічі, якщо великий міський годинник не працює.
Зібрались вони, і вирішили покликати з великого міста, що знаходилось неподалік, годинникового майстра.
Прийшов він, заліз на вежу, оглянув великого годинника:
-- Тут зіпсувалася пружинка. Але вона не лише досить велика, та ще й виготовлена з дуже міцного сплаву. У мене таких немає.
Міщани похнюпились ще сильніше.
А умілець додав:
-- Є у нашому місті коваль. Його треба запитати.
Пішли міщани ще й до коваля. Принесли йому частинку пружинки.
-- Ні, не зможу я вам допомогти, -- сказав той. -- Такий метал привозили лише з-за ріки. а тепер дощі, ріка міст зірвала, тому туди не доберешся.
Прийшли засмучені міщани під вежу з годинником, щоб поділитися новинами з рештою.
Почув годинник, що відремонтувати його не зможуть, і заплакав.
А сльоза та скотилась і впала прямо на одного з мешканців міста. Він здивовано підняв голову, а на небі ні хмаринки.
Через хвилину впала ще одна сльоза. На його сусіда.
Коли й третя крапля впала на стоячу тут жінку, голови підняли всі.
І побачили, як зі стрілочки годинника крапає наступна.
Порахували люди, скільки крапель падає за годину, пішли до теслі і коваля.
Першого попросили зробити діжки, які б вміщали сльози за півгодини, годину, 3 години, 12 годин і добу.
А другого майстра попросили дзвіночки, щоб повісити на ці діжки.
Після цього всі міщани стали до роботи і створили механізм, який дозволяв виливатися сльозам з меншої діжки у більшу.
Так на площі, крім годинника, ще й з'явився незвичайний фонтан.

-Чи веселе завершення цієї казки на твою думку? 

-Чи хочеться тобі змінити щось у казочці? 

-Якщо так, поясни як саме?  

-Чи вміють насправді годинники плакати? 

 Уважно та старанно спиши у зошит перші 3 речення казки. 

-Чому слово Годинник написано з великої літери? (ім'я головного героя).

Пригадай! Приголосні звуки бувають не лише м'якими та твердими, дзвінкими та глухими. Вони ще бувають подовженими. У слові Годинник- дві літери н, позначають один подовжений, пригосний, твердий звук  {н:}. Подовжені звуки при звуковому аналізі позначаються двома крапками {н:}.

Прочитай вірш. 


-Чи нагадують тобі когось герої віршика?

-Кого саме і чому?

-Чому дорослі часто поспішають? 

-Чи завжди у житті варто так поспішати? 

-Як ти розумієш вислів "Хто спішить, той людей смішить"? Коли він буває доречним? 

 

Спробуй виразно почитати цей вірш у особах ( з кимось з дорослих ). Поміняйтесь ролями. Не забудь ввімкнути камеру та записати відео для мене. Я чекатиму!  

Не забудь сьогодні ще завітати на блог свого вчителя з англійської мови! Олександра Олександрівна та Валентина Борисівна вже, напевне, підготували для вас цікаві завдання!

Успіхів і вдалого тобі дня!!!

 



 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...