пʼятниця, 10 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 10.04.2020

Доброго ранку, друзі! Ось і настав останній день тижня, протягом якого ми вивчали  цікаву і загадкову тему "Підкорюємо час". Настав час завершити роботу над цією темою та зробити певні висновки.  Якщо ти готовий- уперед! 

Ранкова руханка- зарядка!

Я досліджую світ ( природнича галузь ). 

 Оскільки сьогодні за розкладом аж 2 уроки української мови,  один з них я вирішила поєднати з "Я досліджую світ". Таким чином загальна кількість занять  скоротиться, буде легше опрацювати матеріал.

Опрацюй, будь ласка, ст. 32 у зошиті ЯДС.

- Пригадай, увесь минулий тиждень ми говорили про весну. На уроках природознавства ви  переглядали пізнавальні відео, з яких дізнавались цікаві факти про життя тварин та про перші квіти весни ( першоцвіти ). 

Що  запам'яталось тобі найбільше?  

Сьогодні ми продовжимо вивчати зміни у живій природі, котрі відбуваються навесні, отож приготуйся до перегляду відео. 

Розгорни зошит з української мови. Переглядаючи цей відеосюжет, зупиняй та записуй  назви дерев та кущів у стовпчик , у тій часовій послідовності, як вони зацвітають. 

-Що таке сокорух?  З яких двох слів воно складається?

-У якому весняному місяці вже можна спостерігати повне озеленіння? 

Наступний відеосюжет розповість тобі детальніше про кожний з весняних місяців, хоч знаю, ти їх вже добре знаєш! Коли слухаєш нову інформацію, відмічай для себе (усно), що зі сказаного ти вже знав,  а про дізнався щойно. І обов'язково подумай, на які свої запитання ти все ще не отримав відповідь. Про що хочеться дізнатись більше! Якщо у тебе є такі запитання, обов'язково задай їх мені і до наступного уроку  природознавства  я  намагатимусь підготувати відповіді на них.

Фізкультхвилинка

Українська мова

Розгадай ребус

 Отож повернемось до нашої теми тижня.

Відгадай загадку.

Я ніколи не сиджу,

А ходжу, ходжу, ходжу.

І хоч з місця не зійду- 

Все про час вам докладу.

Так, це годинник. Сьогодні до нас у гості завітав незвичайний казковий годинник. Погляньте на нього!  

 

 

 Доречі, а чому він казковий?  Якого героя казки ви помітили? Зовсім нещодавно ви її читали, пам'ятаєте? Так це півник Голосисте Горлечко. Чому саме він, а не мишенята зображені на годиннику?

Прочитайте історію цього годинника.

Було це давно.У Місті Хвилинок, на Секундовій вулиці жив собі хлопчик Василько. Одного разу, його батьки поїхали у відпустку, а Василькові доручили відповідальну справу.

  У маленькій кімнаті, де працював батько Василька, висів найголовніший годинник у світі. Він весело цокав- відлічував час. Минали години, хвилини- і на довгому ланцюжку, що висувався із середини годинника, опустилася гирка. За добу вона опускалась так низько, що годинник зупинився б, якби ніхто не підтягнув її угору.

- Ось тобі ключ, Васильку,- сказав батько,- щоранку приходь сюди і підтягуй. Якщо забудеш- станеться біда.

-Яка?- злякався Василько.

-Зупиниться час.

Василько аж завмер- так здивувався.

Щодня він сумлінно виконував завдання батька. Але одного разу Василько забув підтягнути гирку. Головний годинник зупинився, а потім за ним зупинився і другий, а потім- усі годинники у світі- і великі, і малі.

Що ж тут сталося?! 

Не хвилюйтеся. Батько Василька, відчуваючи біду, відразу повернувся до Міста Хвилинок, він завів годинник, що знову почав рахувати час.

 

Ви вже знаєте що годиник допомагає нам берегти час. Але знайомий нам годинник із циферблатом та стрілками існував не завжди. У давні часи його просто ще не винайшли. Але й тоді люди розуміли, що час потребує дбайливого рахунку. Їм у пригоді ставали інші годинники- іноді не такі точні як сучасні, але цілком придатні для використання. Спробуй  переставити місцями літери і ти прочитаєш які саме були годинники

 

Переглянь наступні фото і ти дізнаєшся як   їх люди використовували раніше





 На завершення теми прочитай  будь ласка вірш,  у зошит випиши підкреслені слова.  З одним із них склади і запиши речення. 


Час
Секунда до секуди- утвориться хвилина,
Хвилина до хвилини- і ось уже година,
Година до години- буде ніч і день,
Коли їх об'єднати, доба зайде до хати
І стрілки на годиннику співатимуть пісень.

Доба з добою в парі до тижня йдуть у гості,
І час біжить постійно, бо вільний в нього простір,
Ось тижні згрупувалися- і місяць уже є,
Як місяці з'єднати- зима зайде до хати,
Всі пори року зміняться і рік увесь мине.

Я досліджую світ ( технології )

Пропоную тобі виготовити годинник на власний вибір. Якщо є така можливість- пороси батьків роздрукувати заготовки, а якщо немає, можеш їх намалювати самостійно.
Можеш виготовити щось цікаве взагалі за власним задумом, але робота має бути пов'язана з темою тижня.
Успіхів!!! 










 

 

 -Сподіваюсь, тиждень був цікавим та пізнавальним для тебе! Поділись враженнями у відео. Що тобі найбільше запам'яталось? Що  найбільше сподобалось? А що виявилось складним? 

 Щиро дякую за роботу! Гарних вихідних!!!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...