вівторок, 7 квітня 2020 р.

Дистанційне навчання 07. 04

Доброго ранку,  любі друзі!  Як твій настрій сьогодні? Що тобі наснилось?А чи знаєш ти, що сьогодні незвичайний день- велике релігійне свято- Благовіщення Пресвятої Богородиці.  Отож, вітаю тебе і твою родину! Нехай Господь благовляє вас, даручи мир, спокій і злагоду! 


Ти вже готовий до нового навчального дня, нових звершень та пригод?  Тоді вперед! 

Ранкова руханка.

 Я досліджую світ ( фізкультурна галузь ) 

- Чи чув ти коли- небудь слово тайм-менеджмент? Що воно означає?

Це слово справжніх бізнесменів. У перекладі з англійської мови "time management" означає "керувати часом". Нам відомо, що керувати часом неможливо, але можна навчитися організувати свій час. Тож почнімо вчитися тайм-менеджменту.

-Як ти ставишся до крадіжки твоїх грошей?

Уяви, що ти маєш банківський рахунок, на який щоранку надходить певна сума грошей. Але щовечора банк забирає з твого рахунка все те, що ти не зміг витратити за день. Що б ти робив? Використовував би усе до копійки, правда?

Кожен із нас має такий банк- це ЧАС.  Уранці ми отримуємо його, щоночі час, що ми не використали, втрачається назавжди. Він не переноситься на наступний день, бо щоранку для нас відкривається новий рахунок, а щоночі все невикористане згорає.

Тож потрібно використовувати з користю кожну хвилину свого часу.

Час- це ще більша цінність, ніж гроші. Нам потрібно щонайшвидше це зрозуміти. Навчившись берегти свій час, ти навчишся робити більше, ніж ти встигаєш й станеш успішною людиною. 

Тайм менеджмент- це мистецтво управління не тільки своїм часом, але й життям уцілому.


Переглянь відео  виконай вправи.

 Подумай, чи багато часу ти щойно витратив на ці вправи? Чи було це для тебе корисним?

 Запам'ятай! Ти не змарнував свій час, якщо ти провів його бодай із якоюсь користю для себе чи для інших. 

Подумай, як багато часу, протягом твого дня проходить марно?  Намагайся якомога більше часу проводити із користю: грай у рухливі та повчальні ігри (мовні, математичні) читай, малюй, ліпи, вирізай, складай пазли, грай у настільні ігри, допомагай близьким! 

 У невеликому відеофрагменті розкажи, як з користю проводиш свій вільний час ти. Відеофрагмент розпочни зі слів: "Я не марную свій вільний  час, бо ... "

Гра! 

У грі двоє учасників  ( попроси когось із дорослих, братика чи сестричку тощо)

 Приготуйте 2 аркуша, та 3 кольорові олівці (аркуш буде у кожного, а олівці спільні для обох учасників).

Завдання: протягом 1 хвилини малювати  кружечки  так, щоб кожен наступний кружечок був іншого кольору. 

 -Скільки кружечків  намалювали?

-Чи важко було порозумітись? 

Оскільки цей урок з елементами фізкультури,  пропоную взяти м'яч та виконати кілька вправ з м'ячем у парі ( з мамою, татом, братиком чи сестричкою). Відразу перепрошую, що відео російськомовне.

 Математика.

 Математична розминка.

 

Розгорни зошит. Сьогодні 7 квітня, отож каліграфічна хвилинка: (не забудь відступити 4 клітинки від попередньої роботи) 

07 04 ( весь рядок )

 Опрацюй урок 100, що у підручнику на сторінках 197-199

№1( усно),

 №2( письмово),

№3,4,5,6 (усно), 

№7 (письмово). 

Запам'ятай ! 24 години= 1добі. Тобто доба- це теж одиниця вимірювання часу. 1 доба складається з 1 ранку, 1дня, 1 вечора та 1 ночі.

Переглянь відео та пригадай, чому відбувається зміна дня і ночі:

 

А зараз, весела перерва з фіксиками. Поки перглядатимеш, поміркуй над питанням, чи можливо, зупинивши навіть всі  годинники на планеті, насправді зупинити час?

 Українська мова 

Прочитай вірш

Зайчик цілий день чекав

На появу їжака.

Той пообіцяв:"Заскочу!"-

Аж приходить серед ночі...

-Ти пробач, що так спізнився

Цілий день я провозився!

-Що ж ти, їжачку, робив?

-Я...маринував гриби!

-Ет, гриби маринував,

Значить час не марнував...

Я ж у ліс не міг піти,

Бо чекав, що прийдеш ти! 

Б.Бойко 

Дай відповіді на запитання:

-Як провів свій час зайчик?

-А їжачок?

-Хто з них уміє по-справжньому поважати свій час?

-Чи поважає їжачок чужий час? 

Відшукай у вірші діалог між їжачком та зайчиком,  виразно прочитай його.

Опрацюй сторінку 49 букварика і ти дізнаєшся, як називається зв'язне висловлювання однієї особи. 


Прочитай оповідання "Ледача подушка" Василя Сухомлинського

Маленькій Яринці треба рано-рано вставати, щоб до школи йти, а не хочеться, ой як не хочеться! Ввечері питає Яринка у дідуся:

– Дідусю, чому вранці вставати не хочеться? Навчіть мене, дідусю, спати так, щоб хотілося вставати і йти до школи.

– Це подушка в тебе ледача,- відповів дідусь.

– А що ж їй зробити, щоб не була ледачою?

– Знаю я таємницю,- пошепки сказав дідусь. – Ото саме тоді, як вставати не хочеться, візьми подушку, винеси на свіже повітря, добре вибий її кулачками – вона й не буде ледачою.

– Справді?- зраділа Яринка. – Я так і зроблю завтра.

Ще дуже рано, а треба збиратись до школи. Не хочеться вставати Яринці, але треба ж нарешті подушку провчити, лінощі з неї вибити!

Схопилась Яринка швиденько, одяглася, взяла подушку, винесла на подвір’я, поклала на лавку – та кулачками її, кулачками.

Повернулася до хати, поклала подушку на ліжко – та й умиватися. А дідусь у вуса посміхається.

 Дай відповіді на запитання:

 -Чи справді подушка у дівчинки була ледачою?

-Чи допоміг дідусь подолати лінощі? 

-Чому дівчинці більше не хотілось спати?

-Як ти зазвичай долаєш свої лінощі?

-Чи заважають лінощі вірно керувати своїм часом? Чому?

Спиши три останні речення цього оповідання. Працюй у зошиті старанно, уважно та каліграфічно. 

Чекаю на фото  твоїх робіт! 

Вдалого дня!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар

  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...