четвер, 21 січня 2021 р.

 Дистанційне навчання 21.01.2021

Доброго ранку, любі хлопчики і дівчатка!

Сподіваюсь ви вже прокинулись і готові до навчання! Як завжди щоранку, пропоную веселу руханку.


ЯДС 

Запрошую тебе перейти за посиланням та опрацювати завдання за зошитом та підручником. 


Фінансова грамотність. 

Податки, їхнє призначення в державі.(зошит стор.28-29)
Податок– це частина грошей, які з отриманого доходу обов’язково сплачує державі кожен громадянин.
Завдання 1.
Прочитай оповідання і запиши, чому потрібно сплачувати податки і на що держава спрямовує кошти. Домалюй малюнок на стор.29
Завдання 2.
Допоможи Олі закінчити прислів’я.
Завдання 3.
Намалюй плакат «Сплата податку – шлях до
достатку».
Завдання 4.
Намалюй стежку Податківця до його роботи
Цікаві податки: на капелюхи, на вікна, на бороду, на сіль. 

Англійська  мова

 Херсон Валентина Борисівна

http://learnenglishwithpleasuretogether.blogspot.com/

 Мурга Олександра Олександрівна

https://englishtochka1.blogspot.com/?m=1 6.

Українська мова

Сьогодні я пропоную повторити вивчене. Дай відповіді на запитання.

Що таке іменник?

Які часові форми іменника ти знаєш?

Які слова відповідають на запитання хто?

А які запитання що?

Що таке закінчення? 

Що таке основа слова? 

Які слова називають спільнокореневими або спорідненими?

Зараз я пропоную попрацювати у зрошиті.Запиши число.Каліграфічну хвилинку ( найскладнішу у написанні літеру для тебе ).

Наступні завдання виконай письмово.





Прочитай вірш Уїкенд Григорія Фальковича, що на сторінці 21 у підручнику.

Чим він цікавий? 

Завдання,що під віршем виконай усно. 

Фізкультура

Відвідай сторіночку Вікторії Василівни та спробуй виконати завдання!

http://teacher1blogo.blogspot.com/2021/01/2_17.html?m=0


Зичу приємних вражень та бадьорого  настрою на увесь день!



2 коментарі:

  1. привітання сезону Я знову відчуваю себе таким благословенним після одруження після того, як доктор Алаба повернув мого чоловіка, який залишив мене на три добрі часи. Я Олена Авель по імені, і я з України. Навіть якщо я маю роти по всьому тілу, цього буде недостатньо, щоб подякувати доктору Алабі за допомогу в моєму житті. Чоловік дозволив мене за інших жінок ,, вже 3 місяці я болю і страждаю без нього. Отже, я шукав допомоги скрізь, але нічого не вийшло, поки я не мав на увазі доктора Алабу, з яким я зв’язався в Інтернеті. Я пояснила йому свою ситуацію, і він пообіцяв, що мій чоловік зв'яжеться зі мною протягом 24-48 годин, поки моє серце все ще б'ється за нього. Я повірила в нього, і він підготував для мене заклинання, невдовзі мій чоловік зателефонував мені саме тоді, коли сказав доктор Алаба. Він благав і сказав, що я потребую його повернення, і тепер ми знову живемо щасливо протягом останніх 9 місяців. Кожен, хто читає мою статтю, яка потребує допомоги, повинен зв’язатися з ним ... Електронна пошта: dralaba3000@gmail.com, або ви можете додати його у WhatsApp за допомогою цього: +2349071995123.

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю всіх моїх друзів, будь-хто, хто сьогодні читає це свідчення, повинен святкувати зі мною та моєю родиною, тому що для деяких людей все почалося як жарт, а інші сказали, що це неможливо. Мене звати Ізабелла Ітан, я з України, але разом із дружиною переїжджаю до Чикаго, США. Я щасливо одружений, маю двох дітей і чудову дружину. З моєю сім’єю сталося жахливе, я втратив роботу, а дружина пішла з дому, бо я не міг подбати про себе та потреби. Моя родина. Вона і мої діти в той момент. Дев’ять років мені це вдавалося, жодна жінка не підтримає мене, щоб доглядати за дітьми. Я намагаюся надіслати тести своїй дружині, але вона блокує мене у спілкуванні з нею. Я намагаюся поговорити з її другом і сім'єю, але все одно знаю, що хтось може мені допомогти, і я подав заявку до багатьох друзів, але вони все одно не дзвонять мені, поки не настане вірний день, який я ніколи не забуду в своєму житті. Коли я зустрів свого старого друга, я пояснив усі свої труднощі, і він розповів мені про чудову людину, яка допомагає йому отримати хорошу роботу в компанії Coca Cola, і він сказав мені, що він пише правопис, але я людина, яка ніколи не вірить в правопис, але я вирішив спробувати, і доктор Алаба проінструктував мене та показав, що робити За сім днів обіду заклинання. Дотримуйтесь усіх інструкцій і робіть добре те, про що він попросив мене. Доктор Алаба впевнений, що все буде добре, і моя дружина знову побачить мене після чудової роботи доктора Алаби. Моя дружина дзвонить мені з невідомим номером, вибачилася і сказала, що дуже сумує за мною, а наші діти і моя дружина повертаються додому. Сьогодні я керую компанією Paragon в США. Я рекомендую, якщо у вас виникнуть проблеми, надіслати електронного листа на адресу {dralaba3000@gmail.com} або WhatsApp через його контактну адресу +1(425) 477-2744 Дякую, доктор АЛАБА. і ви отримаєте найкращий результат. Приймайте речі як належне, і це забере у вас. Я бажаю вам краще .......

    ВідповістиВидалити

  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...