вівторок, 19 січня 2021 р.

 Дистанційне навчання 19.01.2021

Доброго ранку, мої любі друзі! 


Сьогодні 19 січня. 



Вже сьогодні увесь православний світ святкуватиме один з найважливіших днів у церковному календарі. Щорічно 19 січня відзначається свято Водохреща. Чим саме примітне це свято, з чим воно пов'язане та як правильно його відзначити ?

Що означає свято Хрещення Господнього

Традиційно цього дня люди в усьому світі згадують важливу подію в житті Ісуса Христа - його хрещення в річці Іордан. Його здійснив пророк Іоан Предтеча, якого згодом також стали називати Хрестителем.

Це свято також іноді називають Богоявленням. Цю назву воно отримало через диво, яке сталося прямо під час хрещення. На Ісуса з небес зійшов Святий дух, який являв собою голуба, і назвав його сином. Таким чином було засвідчено, що Ісус також є Сином Божим.

Водохреще прикмети

Водохреще безпосередньо пов'язане з життям Ісуса, тому воно входить до числа двунадесятих свят. Відзначати його починають за день - 18 січня.

Святкувати Водохреще розпочали ще за життя апостолів.

Головний символ Водохреща - вода. Саме з нею у цей день пов'язані основні традиції та ритуали. Вважається, що 19 січня вона має особливу силу зцілення. Саме тому на Водохреще у всіх храмах, окрім святкової молитви, проводять освячення води. Це потрібно для того, щоб її могли забрати додому люди, велика кількість яких зранку йде до церкви. Цю воду можна пити, кропити нею оселю тощо. Зберігають її, як правило, упродовж року, вважаючи, що всі 365 (чи 366) днів вона має чудодійні здібності.

Ще одна невід'ємна традиція Водохреща - купання у водоймах, які до цього було освячено священником. Здійснюють його за будь-якої погоди - навіть у сильний мороз.


Сьогодні за розкладом 2 уроки ЯДС, тому прошу перейти за посиланням та опрацювати обидва уроки. 

https://svitdovkola.org/2/lessons/18.2-3

Українська мова, математика та англійська мова буде проходити у онлайн режимі через додаток zoom.

Всім вдалого дня! Будьте здорові!




2 коментарі:

  1. З ВАШИМ НОВИМ РОКОМ, ми з колишнім розлучилися 1 рік і 2 місяці тому, і я була на шостому місяці вагітності. Ми обоє любимо один одного, і це було для мене шоком, і це справді розбило мені серце. Я спробував зателефонувати йому, і обидві лінії були відключені. Я намагався зв’язатися з ним у соцмережах, але він видалив мене від них. Я намагався зв'язатися з його батьками, і вони сказали мені, що їх син сказав, що він мене не любить і не хоче бачити мене, і вони не знають, що не так. Я плакала і плакала щодня, бо дуже його любила. Поки я не народила і дитині не виповнився рік, я не могла повернути свою любов. Знову я розгубився. Я не знаю, що мені робити, і я також втратив роботу, і у мене немає грошей, щоб доглядати за дитиною. Я був нещасний у житті, тому я плакав до своєї сестри, сказав їй свою проблему і сказав, що вона знає про потужний приворот доктора алаби, який допомагає їй, коли не може завагітніти. Я зв’язався з ним електронною поштою, і він сказав, що допоможе мені, і сказав, що жінка наклала заклинання на мого чоловіка і сказала, що допоможе мені розірвати заклинання, щоб мій чоловік повернувся до мене назавжди, і воля буде моєю. Для мене було великим сюрпризом, що все, що він сказав, сталося. Мій чоловік негайно повернувся до мене і сказав, щоб я його пробачила. Щиро дякую цьому потужному та справжньому заклинателю. Я молюсь, щоб він прожив довго і зробив більше своєї чудової роботи. Якщо у вас є проблема, яка турбує вас у житті, вам слід зв’язатися з цим потужним гравцем заклинань! Він може вам допомогти. Він вас не підведе, ви можете зв’язатися з ним за адресою gmail: dralaba3000@gmail.com або whatsapp: +2349071995123

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю всіх моїх друзів, будь-хто, хто сьогодні читає це свідчення, повинен святкувати зі мною та моєю родиною, тому що для деяких людей все почалося як жарт, а інші сказали, що це неможливо. Мене звати Ізабелла Ітан, я з України, але разом із дружиною переїжджаю до Чикаго, США. Я щасливо одружений, маю двох дітей і чудову дружину. З моєю сім’єю сталося жахливе, я втратив роботу, а дружина пішла з дому, бо я не міг подбати про себе та потреби. Моя родина. Вона і мої діти в той момент. Дев’ять років мені це вдавалося, жодна жінка не підтримає мене, щоб доглядати за дітьми. Я намагаюся надіслати тести своїй дружині, але вона блокує мене у спілкуванні з нею. Я намагаюся поговорити з її другом і сім'єю, але все одно знаю, що хтось може мені допомогти, і я подав заявку до багатьох друзів, але вони все одно не дзвонять мені, поки не настане вірний день, який я ніколи не забуду в своєму житті. Коли я зустрів свого старого друга, я пояснив усі свої труднощі, і він розповів мені про чудову людину, яка допомагає йому отримати хорошу роботу в компанії Coca Cola, і він сказав мені, що він пише правопис, але я людина, яка ніколи не вірить в правопис, але я вирішив спробувати, і доктор Алаба проінструктував мене та показав, що робити За сім днів обіду заклинання. Дотримуйтесь усіх інструкцій і робіть добре те, про що він попросив мене. Доктор Алаба впевнений, що все буде добре, і моя дружина знову побачить мене після чудової роботи доктора Алаби. Моя дружина дзвонить мені з невідомим номером, вибачилася і сказала, що дуже сумує за мною, а наші діти і моя дружина повертаються додому. Сьогодні я керую компанією Paragon в США. Я рекомендую, якщо у вас виникнуть проблеми, надіслати електронного листа на адресу {dralaba3000@gmail.com} або WhatsApp через його контактну адресу +1(425) 477-2744 Дякую, доктор АЛАБА. і ви отримаєте найкращий результат. Приймайте речі як належне, і це забере у вас. Я бажаю вам краще .......

    ВідповістиВидалити

  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...