понеділок, 18 січня 2021 р.

 Дистанційне навчання 18.01.2021

Доброго ранку, діти ! Вітаю з початком нового тижня! Впевнена,що ви провели свої вихідні з користю та добре відпочили. 

Запрошую тебе на перший урок! 

Англійська мова 

Переходь за посиланням та відвідай урок, котрий для тебе підготувала твоя вчителька. 

2. Херсон Валентина Борисівна

http://learnenglishwithpleasuretogether.blogspot.com/

5. Мурга Олександра Олександрівна

https://englishtochka1.blogspot.com/?m=1

ЯДС 

Перейди за посиланням та опрацюй матеріал. Впевнена, що у тебе все вийде. 

https://svitdovkola.org/2/lessons/18.1


Українська мова 

Працюємо на платформі zoom. 

Математика 

Працюємо на платформі zoom. 

ЯДС 

Переходь за посиланням та створи паперову лисичку. 

https://mamabook.com.ua/paperova-aplikaciya-lusuchka-z-figur/

Чи схожа вона на ту лисичку,  про яку сьогодні читали казочку. Чим? Як тільки повернемось на навчання до школи - принесеш свою лисичку до школи, аби показати друзям та отримати оцінку. 

Дякую за роботу! 

















2 коментарі:

  1. ПРИВІТАЮ СЕЗОН ВСІХ ВСЕ МОЕ ЗВАННЯ - Олена Авель. . Я був одружений протягом 6 років, і це було так страшно, тому що моя дружина справді обманювала і просила розлучитися, але коли я натрапив на електронне повідомлення від доктора Алаби про те, як він допоміг стільки людям отримати відгук і допомогти виправити стосунки і зробити людей щасливими у своїх стосунках. Я пояснив свою ситуацію, а потім попросив про допомогу, але на моє найбільше здивування він сказав мені, що допоможе мені у справі і що я святкую зараз, бо моя дружина повністю змінилася на краще. Він завжди хоче бути зі мною і не може робити нічого без мого подарунка. Мені дуже подобається одруження, яке чудове свято. Ми будемо продовжувати свідчити в Інтернеті, бо доктор Алаба - це справжнє заклинання. ПОТРІБНА ДОПОМОГА? КОНТАКТ
    -Email- dralaba3000@gmail.com
    Ви також можете додати його в Whats-app: +2349071995123
    Він є єдиною відповіддю на вашу проблему і змушує вас почуватися щасливими у ваших стосунках. І це ідеально у ваших стосунках.
    Хочете повернути колишнього?
    хочете заклинання любові для нового коханого?
    Вирішення проблем без дітей?
    Вирішення фінансових проблем?
    Погана ерекція і швидка еякуляція?
    Рішення для хвороби та хвороби тіла
    Ви хочете отримати підвищення у своєму офісі.
    Рішення проблеми розлучення?
    Whatsapp або зателефонуйте +2349071995123 (проігноруйте, якщо вам не потрібна допомога)

    ВідповістиВидалити
  2. Я розлучилася з чоловіком три роки тому. Між нами не було спілкування. Сім’ї та друзі порадили мені не забути про шлюб і рухатися далі у своєму житті. Я не хотіла вийти заміж за когось іншого, тому що в глибині душі я все ще люблю свого чоловіка. Я так сильно страждала від болю та розгубленості, що прочитала в Інтернеті рекомендацію про те, як доктор Алаба возз’єднав розірваний шлюб за допомогою своїх духовних сил. Я постійно читав так багато свідчень про те, як він допоміг покласти край розлученню та повернути колишніх коханих людей, і моя віра відновилася. Я повинна негайно зв’язатися з доктором Алабою через кілька хвилин, він відповів мені і дав інструкції, що робити, після того, як я виконала необхідну вимогу через два дні після ритуалу, заклинання змінило моє життя навколо мого чоловіка, щоб більше не зв’язуватися зі мною. Два роки подзвонили мені серед ночі, плачучи і вибачаючись, що це справа рук демонів, тому я досі дивуюся цьому диву, тому прощаю його. Тепер мій шлюб тепер у рівновазі. Ритуал Дралаба спрацював чудово, а шлюб міцніший, ніж раніше, і ніщо не зможе нас знову розлучити. Я відвідав стільки сайтів, на яких шукав допомоги, це було безнадійно, поки я не зв'язався з Дралабою, справжнім чоловіком, який допоміг мені відновити мій розірваний шлюб, якщо у вас є подібна проблема у вашому шлюбі, ви хочете, щоб ваш чоловік або дружина знову полюбили вас . , У вас є хтось, кого ви любите, і ви хочете, щоб він або вона любили вас у відповідь, у вашому житті є виклик, шаблон заклинання доктора Алаби - це рішення і відповідь на вашу проблему, WhatsApp / Viber з його номером телефону: +1(425) 477-2744, зв'яжіться з ним сьогодні, надіславши електронного листа на адресу dralaba3000@gmail.com Не дозволяйте нікому забрати у вас вашого чоловіка.

    ВідповістиВидалити

  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...