Доброго ранку, любі діти! Знову настав новий день і я радо запрошую
вас на навчання. Сьогодні ми продовжимо вивчати дивовижний світ тварин.
Ти готовий до пізнання нового?Запрошую до ранкової руханки.
Молодець! А тепер до навчання!
ЯДС ( природнича галузь)
Вчора на уроці ти ознайомився з групами тварин і вже знаєш, які ознаки відрізняють кожну групу тварин від інших груп. Пропоную гру на закріплення цих знань. Сьогодні ти пригадаєш ще одну класифікаію тварин - більш просту, про котру вже давно знаєш. Тварини бувають свійськими та дикими.
-Назви відомих тобі свійських тварин та птахів.
-Чим тварини корисні людям?
Уважно прослухай відео. Приготуйся відповісти на запитання.
-Яка основна відмінність свійських тварин від диких?
- Як людина допомагає свійським тваринам?
-Яку користь приносять свійські тварини людям?
А зараз переглянь ще одне відео, щоб дізнатися, які дикі тварини мешкають у нашому краї. Переглядаючи, зупиняй відео, щоб встигнути відгадати загадку самостійно, а не почути її відповідь.
Закріпи знання- зіграй у гру "Дика чи свійська"
Спробуй виконати завдання 1 на стор. 50, що у зошиті ЯДС
А чи знаєш ти, як розмовляють свійські тварини? Зараз перевіримо. Зіграй у гру: "Впізнай чий голос?"
Рекомендую, почувши голос тварини, зупиняти відео, щоб впізнати та назвати тварину самостійно. Упевнена, що ти впораєшся!!!
Гадаю, що тобі сподобалось.
Влаштуй собі перерву 10 хвилин.
Математика
Сьогодні ми продовжимо закріплювати та вдосконалювати вже набуті математичні навички. Опрацюй завдання у робочому зошиті.
Дозволь собі відпочити 15 хвилин!
Українська мова
Уважно прочитай слова, знайди зайві літери у кожному слові. Назви тварин випиши у робочий зошит. Продовжи ряд, дописавши ще 10 відомих тобі назв тварин.
З одним із них склади і запиши речення- опис.
Уважно прочитай текст 2 рази. Дай відповіді на запитання.
Немає коментарів:
Дописати коментар