понеділок, 11 січня 2021 р.

 Дистанційне навчання 11.01.2021р.

Доброго ранку, любі мої учні! Ось і знову настав час попрацювати нам з вами у дистанційному режимі. Скучила за вами шалено та впевнена, що протягом зимових канікул та святкувань ви всі добре відпочили, підросли, набрались сил та бадьорості. Пропоную розпочати з ранкової розминки.

ЯДС (Українська мова )

Спробуй перейти за посиланням та самостійно познайомитись із новою темою та опрацювати перший урок  https://svitdovkola.org/2/lessons/17.1   Опрацюй підручник  Волощенко О. "Я досліджую світ" 2 частина  на стор. 4-6 та зошит  на стор. 2.

Останнє завдання виконуй у щоденнику вражень. 

 Для щоденника вражень візьми подвійний аркуш в клітинку і кожного дня, записуючи число проведення уроку, письмово виконуй останнє завдання.

Відпочинь протягом 10 хвилин.

Українська мова

Приготуйся до письма. У робочому зошиті запиши 11 січня ( Класна чи домашня робота писати не варто ) Розгорни підручник (2 частину) на стор. 6. 

 

Працюємо з малюнком
Розглянь малюнок (вправа 1) Спробуй скласти власні  запитання за малюнком. 
А тепер дай відповіді на мої.
- Що відбувається? Як ти це  зрозумів ?
- Де відбуваються події? Чому  ти так вирішив?
- Коли відбуваються події? Як ти це зрозумів?
- Що відчувають люди на цій картинці? А звірі?
- Що тебе дивує? Що вражає?
- Ця картина із реального життя? Таке буває насправді?
- Де були б ви, якщо би там опинилися?
Працюємо у зошиті. вправа 1
Сортуємо слова-назви предметів за зразком: Хто? Мама, діти, собака, пташка,...; що? робот, відро, сани, лопата,....(записати усі слова- назви предметів у рядок)
Отже : слова –назви предметів відповідають на питання хто? що? Ці слова називають іменниками ( тому, що вони іменують предмети )
Наступне завдання вправи 1 (внизу)
Прочитай ознаки предметів. Знайди ці предмети. Спиши, додаючи потрібні слова – назви предметів: Металевий, розумний робот. Руда, пухнаста, прудка білка.і т.д.
Отже: слова –назви ознак відповідають на питання який? яка? яке? Ці слова називають прикметниками ( вони називають ознаку предмета ) 
Слова назви дій відповідають на питання що робить? що робив? Такі слова називають дієсловами, адже вони називають дію предмета.
Для закріплення виконай вправу3 на стор. 7. 
Влаштуй собі перерву 10 хв. 

Математика

Діти , на минулих уроках ми познайомилися з дією  множення. Пригадай як називаються числа при множенні.

                  Запам'ятай!

Розгорни підручник на сторінці 73 виконай завдання 1 (усно).
Завдання 2 теж виконай усно.  Прочитай таблицю  декілька разів.  Чи зрозуміло для тебе, як створили таблицю множення числа 2? 
Якщо ні, повернись на стор. 72 завд. 3  та пригадай, що показує нам перший множник, другий множник і добуток.  Якщо запитання залишились, завтра під час нашого онлайн- уроку, я обов'язково допоможу тобі знайти на них відповіді. 
Згорни підручник та розкажи таблицю множення числа 2.  
Потім спробуй розказати її у зворотньому порядку.



Завдання 3,  4 та 5 з підручника виконай та запиши у зошит.

 Відпочинь 10 хв.

ЯДС ( технології ) 

Пропоную тобі трішки розслабитись, переглядаючи наступне відео та обрати на свій смак та можливості, що із запропонованого тобі хочеться виготовити сьогодні. Можливо настільний календарик чи диво метелика. А можливо  чарівне перо чи лінійку? ... А можливо тобі сподобався  саморобний записничок, і ти власноруч забажаєш створити свій щоденник вражень для кожного дня? Тут ти маєш повне право для свого вибору та польоту фантазії. Головне, не забудь зберегти поробку та показати її мені, як тільки відновиться навчання у школі. А я бажаю тобі творчих успіхів і гарного дня. 

 


Чекаю на зустріч з вами, любі друзі,   завтра через платформу zoom. Посилання на зустріч опублікую на блозі та скину у вайбер. 

 Дякую за увагу! Будьте здорові!






 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Дистанційне навчання 22.01.2021 Доброго ранку, мої любі другокласники! Сьогодні останній день нашого дистанційного навчання, адже вже у по...